logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Publicis przejmuje Ciszewski PR

  PR 04.12.2011, przeczytano 1544 razy

Grupa Publicis ogłosiła przejęcie 100% udziałów spółek Ciszewski, największej, niezależnej polskiej agencji public relations z silnymi kompetencjami w komunikacji technologii, finansów, konsumenckiej i marketingu sportowego. Trzy marki, działające w ramach Ciszewskiego, czyli Ciszewski PR, Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Financial Communications zostaną połączone pod brandem MSLGROUP, sieci wyspecjalizowanej w komunikacji, Public Relations oraz eventach, należącej do Grupy Publicis. Warunki transakcji nie zostały ujawnione.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-publicis-przejmuje-ciszewski-pr,14084,artykul.html

Ciszewski będzie funkcjonował pod nazwą Ciszewski MSL i stanie się główną agencją MSLGROUP w Polsce, obok istniejącej dotychczas agencji MSL Warsaw, działającej głównie w obszarze Healthcare, korporacyjnym oraz komunikacji konsumenckiej. Jerzy Ciszewski, założyciel i właściciel agencji Ciszewski pokieruje MSLGROUP Poland, raportując do Andersa Kempe, prezesa MSLGROUP EMEA, rezydującego w Londynie. Sebastian Hejnowski, obecnie pełniący funkcję dyrektora zarządzającego Ciszewski PR zostanie dyrektorem operacyjnym MSLGROUP Poland i będzie wspierany przez Monikę Perek, dyrektora zarządzającego MSL Warsaw. Paweł Tomczuk, współzałożyciel Ciszewski Financial Communications, będzie nadal zarządzał spółką pod nową marką - Ciszewski MSL Financial Communications.

Nawet na dynamicznie rosnącym rynku polskim, bardzo wyróżnia się ostatni wzrost agencji Ciszewski: 59% wzrostu organicznego w 2010 roku i oczekiwany wzrost o 41% w 2011 roku. Agencja została dwukrotnie uhonorowana tytułem Agencji PR Roku w 2010 i 2011 roku, w badaniu, przeprowadzonym pośród polskich marketerów. Jej klientami są liderzy rynku m.in. LG, Carlsberg, BNP Paribas oraz PZU, największa polska firma ubezpieczeniowa.

W raporcie Ernst & Young European Attractiveness Survey z 2010 roku Polska została zaliczona do rynków z największym potencjałem dla bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Wg prognozy Międzynarodowego Funduszu Walutowego, polska gospodarka wzrośnie o 3,8% w 2011 roku i o 3% w 2012, podczas gdy średnia Unii Europejskiej wynosi 1,7% w 2011 i 0,6% w 2012. Według International Communications Consultancy Organization całkowite wydatki na PR wyniosły 113 mln EUR w 2010 i wg prognozy wzrosną o 10% w 2011 roku.

Ciszewski PR, będąca jedną z pierwszych agencji w Polsce, początkowo była skupiona na swojej unikalnej ekspertyzie w zakresie sportu. Jerzy Ciszewski, założyciel agencji, sportowiec a zarazem były sekretarz stanu w Ministerstwie Edukacji i Sportu, był odpowiedzialny za przygotowanie polskiej kandydatury do organizacji UEFA Euro 2012. Agencja zbudowana na doświadczeniu w zakresie marketingu sportowego, dziś łączy kompetencje public relations m.in. w obszarze korporacyjnym, finansowym i technologicznym, włącznie z działaniami social media oraz komunikacją kryzysową.

"To kolejny, duży krok w kierunku zdobycia pozycji kluczowego gracza na szybko rosnących rynkach, w celu zbudowania światowej klasy sieci wyspecjalizowanej komunikacji. Ciszewski to fantastyczna agencja a dzisiejsza akwizycja daje nam jeszcze silniejszą pozycję, dzięki której będziemy dalej rozwijać się w Europie Środkowo-Wschodniej. Jestem zachwycony tym, że agencja Ciszewski dołączyła do naszej rodziny, do której wiem, że szybko się dopasuje. Od dwóch lat, czyli od czasu kiedy poznałem Jerzego i Sebastiana dzielimy najlepszymi praktykami i współpracujemy przy obsłudze klientów" - komentuje CEO MSLGROUP Olivier Fleurot.

"Bardzo się cieszę, że staliśmy się członkiem światowej rodziny MSLGROUP. Ta decyzja otwiera nam dostęp do unikalnego know how, daje szereg nowych możliwości biznesowych - naszym codziennym wysiłkom nadaje nowy, bardziej perspektywiczny wymiar. Wierzę głęboko, że wraz z naszymi przyjaciółmi z MSLGROUP, będziemy na polskim rynku tworzyć nową, unikalną jakość usług public relations" - dodaje Jerzy Ciszewski.

Źródło: SIZ PAP

Dodatkowe informacje:

MSLGROUP, należąca do Grupy Publicis jest wyspecjalizowana w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców we wszystkich aspektach strategii komunikacji, począwszy od PR-u konsumenckiego, poprzez komunikację wewnętrzną, Public Affairs, zarządzanie reputacją, komunikację kryzysową, a skończywszy na zarządzaniu eventami. MSLGROUP zatrudnia ponad 3 000 osób w 22 krajach. Wraz z agencjami afiliowanymi i partnerskimi sieć liczy 4 000 pracowników w 83 krajach. W chwili obecnej ta największa sieć w Chinach i Indiach, oferuje strategiczne doradztwo i doskonałą znajomość potrzeb konsumenckich oraz atrakcyjne pomysły, za którymi zawsze podąża ich mistrzowskie wykonanie.

Publicis Groupe (Euronext Paris FR0000130577, część CAC 40 index) jest trzecią największą siecią komunikacyjną na świecie oferującą pełen zakres usług i umiejętności: reklamy tradycyjnej i digitalowej, Public Affairs, eventów, zakupu mediów i komunikacji. Główne marki sieciowe koncernu to: Leo Burnett, MSLGROUP, PHCG (Publicis Healthcare Communications Group), Publicis Worldwide, Rosetta, Saatchi&Saatchi oraz VivaKi - główny akcelelator grupy w obszarze media i digital, w którego skład wchodzą Digitas, Razorfish, Starcom MediaVest i ZenithOptimedia. Publicis Group jest obecna w 104 krajach i zatrudnia 50 000 najwyższej klasy specjalistów.

Ciszewski PR jest jedną z największych agencji PR w Polsce. Jest aktywnym członkiem Związku Firm Public Relations i programu Global Compact, będącego inicjatywną Organizacji Narodów Zjednoczonych. Praca agencji zyskała powszechne uznanie - dwa lata z rzędu - 2010 i 2011 roku otrzymała wyróżnienie Agencji Roku i wygrała liczne nagrody m.in.: Złote Spinacze, Magella Award, Golden Drum, Impactor i Kreaturę za liczne kampanie.

Ciszewski Financial Communications jest jedną z największych agencji w Polsce wyspecjalizowanych w komunikacji finansowej, relacjach inwestorskich oraz pracy dla firm z branży finansowej, nieruchomości, prawa i konsultingu. Obecnie w ramach stałych umów pracuje dla ponad 30 firm i zatrudnia 22 konsultantów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764