logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Publicis rozwija ofertę w Europie Środkowo-Wschodniej

  PR 12.08.2020, przeczytano 1045 razy

Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Działanie w modelu Power of One zapewni ukraińskiemu zespołowi dostęp do globalnego know-how oraz dedykowanych narzędzi, wykorzystywanych przez spółki z Grupy Publicis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-publicis-rozwija-oferte-w-europie-srodkowo-wschodniej,388077,artykul.html

Korzystając z nowego globalnego narzędzia MSL – Fluency – MSL Ukraina będzie oferować kompleksowe i skrojone na miarę kampanie angażujące influencerów.

Biuro MSL Ukraina będzie zarządzane przez Olenę Sukhanovą, która obejmuje stanowisko dyrektor zarządzającej. Jej dotychczasowe doświadczenie to działania wizerunkowe dla lokalnych i globalnych marek, m.in.: Kimberly Clark, PepsiCo, Ferrero, Toyota, Lexus, BNP Paribas Bank czy Vodafone.

- Publicis na Ukrainie rozwija się, a otwarcie lokalnego biura MSL było tylko kwestią czasu. Klienci coraz częściej oczekiwali od nas doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji. Dotychczas korzystaliśmy ze wsparcia działu PR Saatchi & Saatchi Ukraina (również należącego do Publicis Groupe) – dzięki temu wzmocniliśmy kompetencję budowania holistycznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów. Nasza wiedza na temat lokalnej specyfiki rynkowej, w połączeniu z globalnym know-how oraz narzędziami oferowanymi przez sieć MSL, sprawiają, że jesteśmy silnym, międzynarodowym partnerem dla naszych klientów – mówi Elena Bakum – Ramola, Business Director of Creative Services, Publicis Groupe Ukraine.

- Z perspektywy MSL, Ukraina to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w regionie Europy Środkowo -Wschodniej. Otwarcie biura w Kijowie daje nam wyjątkową możliwość poszerzenia zakresu specjalistycznych usług komunikacyjnych oferowanych lokalnym klientom, w oparciu o zaawansowane narzędzia strategiczne oraz możliwość dotarcia do 40 milionów odbiorców jednocześnie. W tych bezprecedensowych czasach, gdy branża reklamowa mierzy się ze zmianami na niespotykaną dotychczas skalę wierzę, że MSL, jako grupa, posiada najlepiej dopasowane narzędzia i kompetencje. Wierzymy, że współpraca z właśnie otwartym biurem mocno podniesie wartość oferty PR na Ukrainie i pozwoli naszym kolegom w niedługim czasie osiągnąć status najlepszej agencji na lokalnym rynku. – podkreśla Sebastian Stępak, CEO MSL CEE.

W ostatnich latach MSL silnie zaznacza swoją obecność na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej. Obecnie sieć posiada biura w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Czechach, Słowenii, a teraz także na Ukrainie.

Działania grupy w regionie są koordynowane przez warszawski HUB, którym zarządza Sebastian Stępak, CEO agencji MSL w regionie CEE. Sieć w tej części Europy zatrudnia ponad 200 konsultantów, w minionej dekadzie trzykrotnie uznana została za najlepszą agencję, otrzymując tytuł Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA (2015, 2017 and 2019).

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764