logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Radiowa Agory nadawcą nr 1 w największych polskich miastach

  PR 15.12.2022, przeczytano 365 razy

W ostatnich miesiącach br., czyli w okresie wrzesień - listopad 2022 rozgłośnie Grupy Radiowej Agory (GRA) zanotowały najwyższy w historii udział w czasie słuchania na poziomie 7,7%. Jednocześnie GRA objęła pozycję lidera pod względem słuchalności wśród nadawców radiowych w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-radiowa-agory-nadawca-nr-1-w-najwiekszych-polskich-miastach--,398358,artykul.html

Portfolio Grupy Radiowej Agory w eterze tworzą stacje muzyczne Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio oraz stacja news&talk Radio TOK FM.

- Grupa Radiowa Agory ma wyjątkową ofertę programową i dlatego coraz skuteczniej przyciąga uwagę odbiorców. Potwierdzają to najnowsze wyniki słuchalności naszych stacji, z okresu wrzesień - listopad br., które zapewniły nam 1. miejsce w rankingu nadawców w największych polskich miastach – komentuje rezultaty badania Radio Track Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Radiowej Agory. - Choć GRA nie ma ogólnokrajowego zasięgu, to w miastach nadawania skutecznie konkuruje z największymi grupami radiowymi. To oczywiście efekt stabilnej pozycji stacji muzycznych oraz historycznie wysokiego udziału Radia TOK FM na poziomie 3,5%, ale przede wszystkim pracy świetnego i zgranego zespołu.

Jak wynika z ostatniej fali badania Radio Track - za okres wrzesień-listopad 2022 r., Grupa Radiowa Agory osiąga rekordowe udziały w czasie słuchania zarówno w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców - na poziomie 16,1%, jak i w miejscowościach powyżej 200 tys. mieszkańców - 19,7%. Co najważniejsze, w największych miastach w Polsce (ponad 500 tys. mieszkańców) GRA - osiągając najwyższy wynik w historii na poziomie 24% - została liderem w gronie nadawców i wyprzedziła grupy RMF, Eurozet, Time i Polskie Radio.

To kolejne sukcesy Grupy Radiowej Agory w tym roku - oprócz rekordowych wyników słuchalności Radia TOK FM GRA poinformowała w ostatnich tygodniach, że na koniec października 2022 r. liczba aktywnych subskrypcji TOK FM Premium, czyli dostępów do platformy podcastowej TOK FM przekroczyła 30 tys. W ten sposób zespół subskrypcyjny GRA zrealizował cel w tym zakresie postawiony przed 5 laty – i to przed terminem.

Świetne rezultaty stacji Agory sprzyjają efektywności reklam, które w rozgłośniach GRA oferują klientom zespoły sprzedaży Doradztwa Mediowego i Tandem Audio Broker. Ten ostatni zespół, do końca 2022 r. funkcjonujący pod nazwą Tandem Media, kolejny raz został doceniony w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska”. Grono specjalistów Tandemu zajmujących się reklamą radiową uzyskało najwyższą ocenę ogólną wśród biur reklamy radiowej, poprawiając także wyraźnie zeszłoroczny wynik. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na brief reklamodawcy – za ten parametr biuro otrzymało notę 89%, najwyższą spośród uczestników badania.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Źródło danych: badanie Radio Track, Kantar Polska, fala wrzesień-listopad 2022, wskaźnik: udział w czasie słuchania (%).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764