logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Radiowa Time wyróżniona w Raporcie Biur Reklamy MMP

  PR 13.12.2019, przeczytano 255 razy

Biuro Reklamy Radia i Internetu TIME SA zostało wyróżnione w prestiżowym rankingu branżowego magazynu „Media & Marketing Polska”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-radiowa-time-wyrozniona-w-raporcie-biur-reklamy-mmp,385072,artykul.html

Nagrody i wyróżnienia zostały przyznane na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown*. Raport zawiera ocenę biur reklamy poszczególnych segmentów rynku (telewizja, magazyny, dzienniki, radio, outdoor, internet, kino) oraz portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.

Autorzy raportu „Biura Reklamy 2019” podkreślają, że „w ocenie ogólnej pracy biur reklamy radiowej Grupa Radiowa Time nieomal depcze po piętach wieloletniej potędze – Grupie RMF”.

- Time nagradzamy za wytrwałość, odwagę i konsekwencję – uzasadniają.

Ponadto Raport informuje, iż pod względem transparentnej polityki cenowej oraz elastyczności w przypadku potrzeby nagłej zmiany Biuro Reklamy Grupy Radiowa Time wyprzedziło konkurencję, zajmując pierwsze miejsce w badaniach.

W skład Grupy Radiowej Time wchodzi Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, Eska ROCK i Radio Plus.

Źródło: Graupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Kantar Millward Brown, przeprowadzone metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 15-25 października 2019 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764