logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Raja z przychodem ponad 500 mln Euro w 2016 roku

  PR 26.04.2017, przeczytano 551 razy

Grupa RAJA, główny europejski dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm – do której przynależy spółka RAJAPACK Polska – osiągnęła w ubiegłym roku łączny przychód w wysokości 502 mln EUR, co daje wzrost na poziomie 6%. Z kolei filie grupy ,umiejscowione w 18 krajach, odnotowały wzrost w wysokości 10%. Jakie czynniki złożyły się na korzystny bilans ubiegłego roku?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-raja-z-przychodem-ponad-500-mln-euro-w-2016-roku,32278,artykul.html

Działalność wszystkich filii oparta jest na jednorodnych wartościach i zasadach. Fundamentem jest wielokanałowa strategia sprzedaży za pośrednictwem katalogu i strony internetowej, lokalnych zespołów handlowych dostępnych pod telefonem i działających w terenie. Wszystkie oddziały oferują zróżnicowany asortyment, krótki czas dostawy (do 24H), bardzo duży wybór produktów dostępnych od ręki, a także specjalny pakiet usług dla Klientów Kluczowych.

Połowa sukcesu to międzynarodowa sieć sprzedaży

Firma RAJA od początku inwestuje w rozbudowę sieci spółek. Odziały te odpowiadają za 40% całego obrotu. Przypomnijmy, że Polska filia została założona w 2010 roku. Rok 2016 przyniósł dwa nowe oddziały na Słowacji i w Portugalii. Strategia ekspansji ma na celu zdobycie nowych udziałów rynkowych, a także pozyskanie kolejnych klientów. Obok wielokanałowej strategii sprzedaży, firma stawia na stałą rozbudowę oferty produktowej.

Linie dedykowane

W ramach projektu RAJAMarket firma wprowadziła w ubiegłym roku dwie specjalistyczne linie produktów skierowane dla konkretnych grup klientów: RAJAPro i RAJABoutique. Linie dedykowane wprowadziły oddziały we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Produkty można zamawiać za pośrednictwem katalogów oraz zakładek na głównych stronach internetowych filii. Oferta obydwu linii dostępna jest również w Polsce.

Rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych i internetowych

RAJABoutique to linia artykułów ozdobnych. Wśród propozycji klienci znajdą duży wybór  toreb, pudełek, papieru do pakowania, ale także pełną gamę opakowań ochronnych i wysyłkowych.

Wszystko dla magazynu

RAJAPro to sekcja skupiająca urządzenia magazynowe (wózki paletowe, wózki  transportowe, skrzynie paletowe itp.), produkty do przechowywania (pojemniki, regały magazynowe, szafki itp.), jak również maszyny i systemy do pakowania dla logistyki i dystrybucji.

Prosta personalizacja opakowań

W roku 2016 nadal rozwijane były usługi związane z opakowaniami personalizowanymi. W odpowiedzi na dynamiczny rozwój branży e-commerce, która na różne sposoby stara się kreować markę, RAJA oferuje kompletną gamę opakowań na wymiar i z nadrukiem. Personalizacja pudełek, etykiet czy torebek łączy ze sobą doskonałą ochronę i bezpieczeństwo produktów oraz jakość prezentacji. Czynniki te sprawiają, że otrzymana przez klienta paczka pomaga budować pozytywne doświadczenie zakupowe i wpływa na postrzeganie sklepu.

Działalność charytatywna w roku 2016

Uruchomiona w 2006 roku pod patronatem Fondation de France, Fundacja RAJA-Danièle Marcovici od dziesięciu lat wspiera działania solidarnościowe na rzecz kobiet we Francji i na całym świecie. W ubiegłym roku, 6 grudnia w Paryżu odbyła się uroczystość poświęcona rozwojowi i działaniom, które tworzyły historię fundacji. Z tej okazji 5 projektów charytatywnych otrzymało nagrody Women’s Awards 2016 r. i aż 80 000 EUR dofinansowania.

Źródło: RAJAPACK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764