logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF, Time, Carrefour Polska, OLX, Totalizator Sportowy, Antal, Stor9_, Httpool i RTB House członkami IAA

  PR 28.02.2022, przeczytano 607 razy

Dziewięć nowych organizacji dołącza do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services przystąpiły: Stor9_, Httpool, RTB House oraz Antal, do kurii reklamodawców – Totalizator Sportowy, Grupa OLX i Carrefour Polska, zaś do kurii mediów - Time i Grupa RMF. IAA Polska rośnie w siłę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf%2C-time%2C-carrefour-polska%2C-olx%2C-totalizator-sportowy%2C-antal%2C-stor9_%2C-httpool-i-rtb-house-czlonkami-iaa,394928,artykul.html

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa.

- Bardzo się cieszę, że inicjatywy realizowane przez IAA Polska przyciągają w nasze szeregi kolejne wspaniałe firmy, zarówno marketerów, jak i agencje oraz media. Stanowimy coraz szerszą reprezentację branży komunikacji marketingowej, dzięki czemu nasz głos jest bardziej donośny i po prostu ważniejszy, a jako organizacja mamy większą moc, aby wspólnie realizować misję dialogu i kształtowania zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, Dyrektorka Marketingu, Komunikacji i E-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

Stor9_ to agencja komunikacji digitalowej łącząca w sobie kompetencje z zakresu influencer marketingu, talent managementu oraz produkcji. Klientami agencji są/byli m.in. Huawei, Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, RTV Euro AGD, T-Mobile czy Novakid.

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Outbrain czy Brainly. Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych.

RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.

Antal to jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, obecny w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki.

Totalizator Sportowy to właściciel marki LOTTO. Dysponuje siecią ponad 18 500 punktów sprzedaży LOTTO, prowadzi sprzedaż gier i loterii on-line oraz działalność w obszarze gier na automatach poza kasynami gry i kasyno internetowe. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury, przekazując na te cele miliardy złotych rocznie.

Grupa OLX to sieć platform e-commerce, do której w Polsce należą m. in. serwisy ogłoszeniowe OLX, Otodom, Obido, Otomoto oraz Fixly. Grupa OLX jest obecna w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach, w zasięgu jej działania jest ponad 300 mln ludzi.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa z ponad 900 sklepami w Polsce w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Działa w ponad 30 krajach.

TIME SA jest spółką reprezentującą stacje radiowe: ESKA, ESKA Rock, VOX FM, Radio SuperNova. Jest również wydawcą dziennika Super Express oraz miesięczników: Murator, Architektura-Murator, M jak mieszkanie, Dobre Wnętrze, M jak mama i Informatorów. W internecie prowadzi strony poszczególnych w/w brandów.

Grupa RMF jest obecnie jest największym nadawcą radiowym w kraju. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM, sieć RMF MAXXX oraz RMF Classic. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej - z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764