logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF klientem 38 Content Communication

  PR 28.11.2024, przeczytano 256 razy
ilustracja

W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-klientem-38-content-communication,406641,artykul.html

W ramach podjętej współpracy 38 Content Communication będzie realizować działania z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji kryzysowej, PR produktowego, a także komunikacji CSR/ESG. Agencja będzie wspierać klienta również w obszarze treści do korporacyjnych social mediów Grupy RMF.

Grupa RMF to lider rynku radiowego w Polsce, a współpraca z tak silną marką jest nie tylko wyróżnieniem, ale także zobowiązaniem. Naszym zadaniem jest wsparcie Grupy w realizacji jej celów biznesowych poprzez precyzyjne, strategiczne działania komunikacyjne. Dzięki połączeniu eksperckiej wiedzy z zakresu PR, sprawnych procesów operacyjnych oraz nowoczesnych narzędzi, możemy zapewnić najwyższą jakość obsługi oraz szybkość reakcji, co jest kluczowe w dynamicznym środowisku medialnym – informuje Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego. Wierzymy, że dzięki takiemu wsparciu PR, będziemy mogli jeszcze skuteczniej docierać do naszych odbiorców i klientów, a także umacniać wizerunek naszych marek. Liczymy na długofalową, owocną współpracę. Szczególnie, że rok 2025 zapowiada się bardzo ekscytująco i to od samego początku, bowiem już w styczniu będziemy obchodzić 35-lecie RMF FM – ulubionego radia Polaków - dodaje Tomasz Ramza, Prezes Grupy RMF.

Za bieżącą obsługę projektu odpowiada zespół: Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & Content Director oraz Monika Langner PR & Content Manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska CEO oraz Zbigniew Badziak, COO w 38 Content Communication.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DOMOdesign w Domotece. Czwarta edycja wydarzenia
Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim...
Wilno ubiera pomniki w dziergane akcesoria
Wilno świętuje sezon świąteczny, przystrajając swoje ikoniczne pomniki w ręcznie dziergane świąteczne stroje. Ta kreatywna inicjatywa podkreśla bożonarodzeniowego ducha miasta – to właśnie między innymi dzięki takim działaniom miasto zostało niedawno wybrane na Europejską Stolicę Świąt Bożego Narodzenia 2025.
Marketing B2B wciąż wyzwaniem dla polskich firm
Marketing B2B wciąż stanowi wyzwanie dla wielu polskich firm – wynika z nowego badania Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu „Marketing B2B w polskich firmach”
Mural, neony i iluminacje świetlne na Kamionku
W SOHO by Yareal na warszawskim Kamionku powstał efektowny mural zdobiący nowopowstały pasaż. Dodatkowo w grudniu przestrzeń kompleksu rozświetlą stylowe neony, a lobby jednego z budynków ozdobi zabytkowy skuter Osa, wyprodukowany kilka dekad wcześniej w fabryce działającej wówczas na terenie obecnego SOHO. Wewnątrz ogólnodostępnego osiedla uruchomione zostały...
Czy AI zwiększa przychody MŚP?
91% małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) korzystających ze sztucznej inteligencji (AI) twierdzi, że zwiększa ona ich przychody - wynika z nowego badania Salesforce. Dane, zebrane od 3350 liderów małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, w jaki sposób firmy wykorzystują sztuczną inteligencję do napędzania swojego wzrostu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764