W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
W ramach podjętej współpracy 38 Content Communication będzie realizować działania z zakresu PR korporacyjnego, komunikacji kryzysowej, PR produktowego, a także komunikacji CSR/ESG. Agencja będzie wspierać klienta również w obszarze treści do korporacyjnych social mediów Grupy RMF.
- Grupa RMF to lider rynku radiowego w Polsce, a współpraca z tak silną marką jest nie tylko wyróżnieniem, ale także zobowiązaniem. Naszym zadaniem jest wsparcie Grupy w realizacji jej celów biznesowych poprzez precyzyjne, strategiczne działania komunikacyjne. Dzięki połączeniu eksperckiej wiedzy z zakresu PR, sprawnych procesów operacyjnych oraz nowoczesnych narzędzi, możemy zapewnić najwyższą jakość obsługi oraz szybkość reakcji, co jest kluczowe w dynamicznym środowisku medialnym – informuje Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z 38 Content Communication ze względu na bogate doświadczenie agencji w prowadzeniu złożonych projektów komunikacyjnych oraz doskonałe rozumienie specyfiki rynku medialnego. Wierzymy, że dzięki takiemu wsparciu PR, będziemy mogli jeszcze skuteczniej docierać do naszych odbiorców i klientów, a także umacniać wizerunek naszych marek. Liczymy na długofalową, owocną współpracę. Szczególnie, że rok 2025 zapowiada się bardzo ekscytująco i to od samego początku, bowiem już w styczniu będziemy obchodzić 35-lecie RMF FM – ulubionego radia Polaków - dodaje Tomasz Ramza, Prezes Grupy RMF.
Za bieżącą obsługę projektu odpowiada zespół: Agnieszka Danowska-Tomczyk, PR & Content Director oraz Monika Langner PR & Content Manager. Wsparcie strategiczne zapewniają Katarzyna Życińska CEO oraz Zbigniew Badziak, COO w 38 Content Communication.
Źródło: 38 Content Communication