logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF ogłasza cenniki na sezon jesienny

  PR 07.07.2022, przeczytano 344 razy

Grupa RMF publikuje cenniki reklamowe swoich stacji radiowych, które będą obowiązywały jesienią br. Pozostaną one na takim samym poziomie, jak latem i wiosną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-oglasza-cenniki-na-sezon-jesienny,396507,artykul.html

Słuchalność rozgłośni Grupy RMF utrzymuje się w tym roku na bardzo wysokim poziomie. Rekordowe wyniki notuje radio RMF FM, które w okresie 03-05.2022 osiągnęło 31,3% udziału w rynku – to najwyższa wartość, jaką zanotowała jakakolwiek stacja radiowa w ponad 20-letniej historii pomiaru słuchalności radia w Polsce. Dodatkowo, w czerwcu RMF FM zajęło 1. miejsce w rankingu wszystkich mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków w tegorocznej edycji „Digital News Report” prowadzonej przez Reuters Institute for the Study of Journalism. Rozgłośnia jest liderem tego zestawienia piaty raz rzędu, czyli od początku jego istnienia.

Słuchalność sieci RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) to 3,9%, a ponadregionalnego RMF Classic – 1,2%.

- Chcemy pozostać partnerem przewidywalnym i stabilnym, dlatego w trudnym dla reklamodawców okresie postanowiliśmy nie wprowadzać zmian w naszych cennikach. Ogłaszamy je najszybciej, jak to możliwe, by nasi Klienci mogli z odpowiednim wyprzedzeniem zaplanować swoje wydatki reklamowe na jesień i okres Świąt Bożego Narodzenia. To szczególnie istotne w momencie trudnych do prognozowania kosztów dotarcia w telewizji, która ciągle zmaga się z wyzwaniami spadającego średniego czasu oglądania i dostępności zasobów w krytycznych miesiącach. Estymacji kosztów w relacji do zasięgów w TV nie ułatwia zamieszanie z dostępnością stacji komercyjnych w multipleksach naziemnych, po przejściu na nowy standard nadawania. Radio może stać się alternatywą dla tych klientów, którzy na jesieni będą szukali dużych zasięgów, znacznie niższym kosztem – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Cennik jesienny będzie obowiązywał od 29 sierpnia 2022 roku do 8 stycznia 2023 roku.

- Postanowiliśmy wydłużyć w tym roku nieco okres obowiązywania cennika jesiennego, by ułatwić reklamodawcom planowanie i zlecanie kampanii w okresie poświątecznym i w czasie długiego weekendu związanego ze świętem Trzech Króli – wyjaśnia Tomasz Ramza.

W tym czasie obowiązywać będą dwa okresy „High Season”, czyli okresy o zwiększonym popycie na reklamę radiową, w których do każdej przeprowadzanej wówczas kampanii doliczane są dopłaty:

  • przed Black Friday – w dniach 14-25 listopada obowiązywać będzie dopłata 4%,
  • przed Bożym Narodzeniem – w dniach 12-24 grudnia obowiązywać będzie dopłata 3%.

Aktualne cenniki wszystkich stacji Grupy RMF (RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic) oraz oferowanych pakietów handlowych (RMF 3D, RMF na MAXXXa, RMF z Klasą, Power FM) znajdą się na stronie internetowej gruparmf.pl w najbliższych dniach.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, target: wszyscy 15-75 lat, fala: 03-05.2022, wskaźnik: udział w czasie słuchania

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764