logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF ogłasza cenniki na wiosnę 2022

  PR 20.01.2022, przeczytano 344 razy

Wszystkie stacje Grupy RMF zakończyły rok 2021 historycznie rekordowymi wynikami słuchalności. Udział w czasie słuchania RMF FM w całym ub.r. wyniósł 29,9 proc., RMF MAXXX (łącznie z Radiem GRA) – 4,2 proc., a RMF Classic – 1,6 proc. To najwyższe roczne rezultaty każdej z tych stacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-oglasza-cenniki-na-wiosne-2022,394461,artykul.html

- Zdecydowaliśmy się na korektę cenników nie tylko z uwagi na bardzo wysoką i stale rosnąca słuchalność naszych stacji, ale też z powodu wysokiej inflacji w kraju. W grudniu jej poziom wyniósł 8,6 proc. i mniej więcej na takim poziomie są podwyżki cen spotów w naszych stacjach. Kalkulując nowe ceny braliśmy też pod uwagę zwiększony popyt na reklamę radiową wiosną w porównaniu do zimy oraz znaczące podwyżki w innych mediach, przede wszystkim w telewizji, w której wzrosty cen w tym roku mogą, wg naszych estymacji, sięgnąć nawet 15-20 proc. – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Średnie wzrosty ceny spotów wiosną 2022 roku w stosunku do cennika zimowego wyniosą: w RMF FM – 8,7 proc., w RMF MAXXX – 8,3 proc., a w RMF Classic – 8,8 proc. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w przypadku każdego cennika obowiązują osobne ceny na każdy dzień tygodnia.

- Nawet uwzględniając te podwyżki koszt dotarcia w kluczowych targetach jest znacznie niższy w Grupie RMF niż w konkurencyjnych grupach radiowych. Oprócz tego oferujemy najwyższą jakość obsługi klienta, co zostało potwierdzone w niezależnym badaniu przeprowadzonym przez instytut Kantar Polska na zlecenie magazynu »Media Marketing Polska«. Pod koniec 2021 roku zostaliśmy laureatami tego rankingu już siódmy raz z rzędu – dodaje Tomasz Ramza.

W cenniku wiosennym dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Wielkanocą, w dn. 4-16 kwietnia i wynosić będzie 3 proc.

Cenniki Grupy RMF na sezon wiosenny będą obowiązywać od 28 lutego do 3 lipca 2022 roku.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp.k.

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 01-12.2021, target: wszyscy 15-75 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764