logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny

  PR 23.05.2023, przeczytano 176 razy

Grupa RMF nie zmieni cen na lato, pozostawiając zaszyte rabaty dla klientów w pakietach i najniższe przeliczniki krótkich kopii wśród liczących się ofert na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-oglosila-cenniki-reklamowe-na-okres-wakacyjny,400079,artykul.html

Według najnowszych danych Radio Track Grupa RMF pozostaje niekwestionowanym liderem rynku radiowego z zasięgiem dziennym na poziomie 9,3 mln osób. To więcej o 2,2 mln słuchaczy (czyli o 30%) niż gromadzi druga komercyjna grupa radiowa.

Udział w czasie słuchania Grupy RMF wynosi aż 35,7%. Na niezmiennie wysokich poziomach utrzymują się wyniki poszczególnych stacji: RMF FM ma 29,6% udziału, wynik RMF MAXX (z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,6%.

Cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF na okres wakacyjny pozostaną na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.

- Kształtujemy nasze cenniki tak, by reklama w stacjach Grupy RMF była atrakcyjna kosztowo zarówno  w porównaniu do naszej radiowej konkurencji jak i innych mediów. Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży. Dodatkowy rabat w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10%, w RMF na MAXXa – 8%, a w RMF z Klasą – 3%. - Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych, przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim – dodaje.

Cenniki wakacyjne będą obowiązywać od 3 lipca do 3 września br. i zostały opublikowane na stronie www.gruparmf.pl. W tym okresie nie zostanie wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 02-04.2023, wskaźniki: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Podcasty 2023”
Moc podcastów nie słabnie, o czym świadczą wyniki badania przeprowadzonego w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Okazuje się, że PODCAST JEST DOSKONALE ROZPOZNAWALNĄ FORMĄ TREŚCI I ZETKNĘŁO SIĘ Z NIM 85 PROC. WSZYST- KICH UŻYTKOWNIKÓW INTERNETU. Co więcej, niemal dwie trzecie internautów deklaruje, że słucha podcastów, a prawie...
Grupa Play nabyła 100% udziałów operatora telekomunikacyjnego Syrion Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach. Transakcja ta przyczyni się do poszerzania zasięgu usług internetu światłowodowego i telewizji cyfrowej, zapewniając klientom indywidualnym, jak i biznesowym, najwyższą jakość usług i wolność wyboru.
IMM: RMF FM, Wirtualna Polska oraz Onet na podium rankingu
Po miesiącu przerwy na szczyt najbardziej opiniotwórczych mediów powraca RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), w kwietniu 2023 roku stacja była cytowana przez inne media ponad 2,2 tysiąca razy. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą tylko 17 odwołań mniej. Trzecią pozycję zajmuje Onet, na który powoływano się blisko...
Bazujący na sztucznej inteligencji program, przygotowany przez polskich naukowców, pomoże w pracy moderatorom, którzy czyszczą internet z nielegalnych treści. Program ma rozpoznawać wideo, obrazy i teksty o charakterze pedofilskim.
W czwartek, 1 czerwca o godz. 15:00, na stronie głównej Onet.pl ukaże się premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764