logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny

  PR 23.05.2023, przeczytano 332 razy

Grupa RMF nie zmieni cen na lato, pozostawiając zaszyte rabaty dla klientów w pakietach i najniższe przeliczniki krótkich kopii wśród liczących się ofert na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-oglosila-cenniki-reklamowe-na-okres-wakacyjny,400079,artykul.html

Według najnowszych danych Radio Track Grupa RMF pozostaje niekwestionowanym liderem rynku radiowego z zasięgiem dziennym na poziomie 9,3 mln osób. To więcej o 2,2 mln słuchaczy (czyli o 30%) niż gromadzi druga komercyjna grupa radiowa.

Udział w czasie słuchania Grupy RMF wynosi aż 35,7%. Na niezmiennie wysokich poziomach utrzymują się wyniki poszczególnych stacji: RMF FM ma 29,6% udziału, wynik RMF MAXX (z Radiem GRA) wynosi 3,6%, a RMF Classic – 1,6%.

Cenniki stacji i pakietów handlowych Grupy RMF na okres wakacyjny pozostaną na takim samym poziomie, jak obowiązujące obecnie.

- Kształtujemy nasze cenniki tak, by reklama w stacjach Grupy RMF była atrakcyjna kosztowo zarówno  w porównaniu do naszej radiowej konkurencji jak i innych mediów. Utrzymujemy najkorzystniejszą konstrukcję pakietów handlowych na rynku, ponieważ oferujemy dodatkowy rabat od sumy cenników stacji wchodzących w skład poszczególnych pakietów – podkreśla Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży. Dodatkowy rabat w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10%, w RMF na MAXXa – 8%, a w RMF z Klasą – 3%. - Naszym atutem są też atrakcyjne przeliczniki długości spotów, które pozostają na bardzo niskim poziomie. Na przykład dla spotów 15-sekundowych, przelicznik w Grupie RMF wynosi zaledwie 0,78, co jest obecnie najniższą stawką na rynku ogólnopolskim – dodaje.

Cenniki wakacyjne będą obowiązywać od 3 lipca do 3 września br. i zostały opublikowane na stronie www.gruparmf.pl. W tym okresie nie zostanie wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

Dodatkowe informacje:

dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 02-04.2023, wskaźniki: zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, target: wszyscy 15-75 lat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764