Cenniki reklamowe Grupy RMF obowiązujące w styczniu i lutym pozostaną na niezmienionym poziomie.
Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymują się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest niekwestionowanym liderem słuchalności w Polsce z udziałem w czasie słuchania w 3. kwartale br. na poziomie 35,1%, czyli o 8,3 pkt. proc. więcej niż druga w rankingu grupa radiowa. Zasięg dzienny wynosi 9,5 mln osób, co oznacza, że każdego dnia jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków.
Udział RMF FM cały czas oscyluje wokół rekordowych 30 procent i obecnie wynosi 29,1%. Udział RMF MAXX (z Radiem GRA) to 3,8%, a RMF Classic – 1,4%.
Opublikowane właśnie cenniki obowiązywać będą od 1 stycznia do 3 marca 2024 roku i pozostaną na niezmienionym poziomie w stosunku do obecnie obowiązujących.
„Sytuację na rynku reklamy radiowej oceniam bardzo pozytywnie, w czwartym kwartale obserwujemy bardzo duży popyt na czas antenowy w naszych stacjach i dotyczy to zarówno standardowych form, jak kampanie spotowe czy sponsoringi jak i wszelkiego rodzaju akcji specjalnych, również łączących radio z działaniami online” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.
„Chcemy, by Grupa RMF była konkurencyjnym pod względem kosztów dotarcia nadawcą radiowym we wszystkich kluczowych dla reklamodawców targetach” – dodaje Tomasz Ramza.
W okresie obowiązywania nowych cenników zostanie wprowadzony jeden okres high season – przed Walentynkami, w dn. 5-14 lutego, dopłata wynosić będzie 3%.
- Cenniki dostępne są na stronie gruparmf.pl.
Źródło: Grupa RMF