logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF opublikowała cenniki na styczeń i luty 2024

  PR 23.11.2023, przeczytano 516 razy

Cenniki reklamowe Grupy RMF obowiązujące w styczniu i lutym pozostaną na niezmienionym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-opublikowala-cenniki-na-styczen-i-luty-2024,402201,artykul.html

Słuchalność wszystkich stacji Grupy RMF utrzymują się na niezmiennie wysokim poziomie, a cała grupa jest niekwestionowanym liderem słuchalności w Polsce z udziałem w czasie słuchania w 3. kwartale br. na poziomie 35,1%, czyli o 8,3 pkt. proc. więcej niż druga w rankingu grupa radiowa. Zasięg dzienny wynosi 9,5 mln osób, co oznacza, że każdego dnia jedną ze stacji Grupy RMF włącza blisko 1/3 Polaków.

Udział RMF FM cały czas oscyluje wokół rekordowych 30 procent i obecnie wynosi 29,1%. Udział RMF MAXX (z Radiem GRA) to 3,8%, a RMF Classic – 1,4%.

Opublikowane właśnie cenniki obowiązywać będą od 1 stycznia do 3 marca 2024 roku i pozostaną na niezmienionym poziomie w stosunku do obecnie obowiązujących.

„Sytuację na rynku reklamy radiowej oceniam bardzo pozytywnie, w czwartym kwartale obserwujemy bardzo duży popyt na czas antenowy w naszych stacjach i dotyczy to zarówno standardowych form, jak kampanie spotowe czy sponsoringi jak i wszelkiego rodzaju akcji specjalnych, również łączących radio z działaniami online” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

„Chcemy, by Grupa RMF była konkurencyjnym pod względem kosztów dotarcia nadawcą radiowym we wszystkich kluczowych dla reklamodawców targetach” – dodaje Tomasz Ramza.

W okresie obowiązywania nowych cenników zostanie wprowadzony jeden okres high season – przed Walentynkami, w dn. 5-14 lutego, dopłata wynosić będzie 3%.

Źródło: Grupa RMF

Dodatkowe informacje:

Dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 07-09.2023, target: wszyscy 15-75 lat

Grupa RMF jest największym polskim nadawcą radiowym. Należy do niej ogólnopolskie radio
RMF FM, sieć stacji lokalnych RMF MAXX, ponadregionalne RMF Classic i dwie rozgłośnie lokalne Radio GRA. Do Grupy RMF należy też szereg portali i projektów internetowych: portal informacyjny RMF24.pl, platforma z kanałami radiowymi RMFon.pl, internetowe informacyjno-muzyczne Radio RMF24, platforma RMF Classic+, serwisy Twoje Zdrowie i Bajeczna Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Outdoor w badaniu Mediapanel
Wyniki badania Mediapanel obejmują kolejne medium – outdoor – z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH). Włączenie pomiaru reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku out of home oraz Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ). Użytkownicy Mediapanelu uzyskali...
Piłka w grze: kolejki pełne emocji, ale to Legia i Lewandowski królują w mediach
Mimo zaledwie trzech rozegranych kolejek meczowych w ubiegłym miesiącu piłkarska Polska nie mogła narzekać na nudę. Już w pierwszym dniu września padło aż osiem bramek w niezwykle emocjonującym starciu Pogoni Szczecin ze Śląskiem Wrocław (5:3). Następnie zgrupowanie kadry miało wskazać kierunek, którym będzie podążać reprezentacja, ale zamiast odpowiedzi, w mediach...
#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet
Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Stacje nadające pod brandem ESKA z wyższą słuchalnością
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
Programy rozrywkowe Telewizji Polskiej zyskują widzów
„Rolnik szuka żony” i „The Voice of Poland” w miniony weekend były najliczniej oglądanymi programami rozrywkowymi na rynku telewizyjnym. Oba formaty TVP z odcinka na odcinek zyskują widzów. W niedzielę, 6 października ponad 1,7 mln widzów obejrzało w momencie najwyższej oglądalności odcinek serialu TVP1 „Gra z cieniem”. W TOP10...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764