logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa RMF z główną nagrodą w rankingu najlepszych radiowych biur reklamy

  PR 05.12.2022, przeczytano 336 razy

Dział Sprzedaży Grupy RMF otrzymał główną nagrodę w organizowanym przez branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” rankingu na najlepsze biura reklamy radiowej. Wyróżnienie to trafiło do Grupy RMF już ósmy raz z rzędu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-rmf-z-glowna-nagroda-w-rankingu-najlepszych-radiowych-biur-reklamy,398229,artykul.html

Grupa RMF osiągnęła w tegorocznym badaniu „MMP” i Kantar Polska wyniki znacznie powyżej średniej. Ogólna ocena biura wyniosła 4,69 na 5 możliwych punktów.

W tegorocznym badaniu Grupa RMF wygrała w aż czterech badanych wymiarach: zaufania (82%), oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań (81%), dobrego doradztwa (81%) oraz obsługi kampanii internetowych (57%). W tej ostatniej kategorii firma zanotowała największy skok rok do roku, kiedy to jej wynik wynosił 39%.

Przypomnijmy, że w minionym roku Dział Sprzedaży Grupy RMF intensywnie rozwijał RMF Digital – ofertę kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. Rozszerzono tę ofertę m.in. o usługę kompleksowej produkcji podcastów komercyjnych – zarówno audio jak i wideo. Rozpoczęto też sprzedaż oferty RMF 4D łączącej kampanię spotową w radiu z kampanią audio digital na platformie RMFon.pl.

„Media Marketing Polska” po raz 20. zbadał i nagrodził biura reklamy największych mediów. Redakcja przyznała nagrody i wyróżnienia na podstawie badania Kantar Polska oraz wyników biznesowych biur, ich oferty i wprowadzonych innowacji. W kategorii Biuro Reklamy Prasowej – Magazyny zwyciężyło Wydawnictwo Bauer, należące podobnie jak Grupa RMF, do Grupy Bauer Media.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764