logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w IAB Polska

  PR 26.11.2021, przeczytano 944 razy

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-robocza-digital-out-of-home-w-iab-polska,393920,artykul.html

Do pracy w nowej Grupie Roboczej zgłosili się przedstawiciele firm: ZPR, AMS, Meetrics, Hybrid.ai, SpicyMobile, Wiseglass, ABI, Dentsu, Ariadna – Ogólnopolski Panel Badawczy, Screen Network, GroupM, Media Group, Jet Line, Kantar, Gremi, IMS, Warexpo, Synergic, JCDecaux Airport Polska, Group One, Cyfrowy Polsat i Clear Channel.

– Branża digital out-of-home rozwija się bardzo dynamicznie. Rozwiązania technologiczne znane ze świata reklamy internetowej wkroczyły do tego segmentu już jakiś czas temu, a pandemia koronawirusa pokazała, jak ważną rolę nośniki cyfrowe pełnią nie tylko w przestrzeni miejskiej, ale również w działaniach reklamodawców. Dzięki czerpaniu doświadczeń i know-how ze świata reklamy internetowej, trend ten nie tylko nie wygaśnie, ale będzie rósł w siłę. To doskonały moment, aby w ramach nowej Grupy Roboczej przedyskutować wyzwania, problemy oraz potencjał tej branży, a przede wszystkim utrzymać jej dynamiczny rozwój w Polsce. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W pierwszej kolejności Grupa planuje usystematyzować pojęcia oraz struktury rynku digital out-of-home.

– Digital out-of-home to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowym. Niemniej jego udział w wydatkach reklamowych rok do roku bardzo dynamicznie rośnie. Dzieje się tak nie tylko za sprawą budżetów przeznaczanych na ten kanał, ale także ze względu na ogromne inwestycje poczynione przez dostawców powierzchni. Jako środowisko uznaliśmy, że to dobry moment, aby wspólnie zadbać o edukację rynku w zakresie digital out-of-home. Chcemy, by nasza Grupa stanowiła platformę do współpracy i komunikacji, a także miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących rynek digital out-of-home w Polsce – mówi Radosław Gołąb, szef Grupy Digital OOH, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS S.A.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764