logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Selena wzmacnia marketing – Erik Rylski dołącza do zespołu

  PR 14.11.2023, przeczytano 784 razy
ilustracja

Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer. Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-selena-wzmacnia-marketing-%E2%80%93-erik-rylski-dolacza-do-zespolu,402049,artykul.html

Zgodnie z deklaracjami prezesa Grupy, Sławomira Majchrowskiego, duży akcent w działaniach firmy będzie położony na aktywności marketingowe. Tym samym utworzone zostało nowe stanowisko w strukturach firmy CMO, które objął Erik Rylski. Rylski ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i innowacyjnym, które nabył w globalnych organizacjach technologicznych i materiałów budowlanych. Swoje kompetencje rozwijał tworząc nowe produkty i programy marketingowe. Realizowane projekty obejmowały szerokie spektrum technologii, w tym SaaS, IoT, analitykę predykcyjną i sztuczną inteligencję, aplikacje mobilne, zdalne monitorowanie i zaawansowane czujniki.

Rylski specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem i produktem oraz tworzeniu nowych organizacji i systemów. Do swoich głównych osiągnięć zawodowych zalicza stworzenie przełomowej platformy produktowej i marki SaaS o wartości ponad 170 milionów dolarów, wdrożenie i komercjalizację dziesiątek innowacyjnych produktów, a także tworzenie skutecznych i wydajnych organizacji marketingowych.

Erik Rylski posiada bogate doświadczenie na rynku amerykańskim, gdzie pełnił managerskie stanowiska, co stanowi wartość dodatnią dla Grupy Selena, jednego z czołowych producentów i dystrybutorów chemii budowlanej. Przed dołączeniem do Seleny pracował dla FLIR Systems tworzącej innowacyjne rozwiązania oparte na systemach obrazowania termicznego, obrazowania w świetle widzialnym i innych technologiach sensorycznych, a także zaawansowanym wykrywaniu zagrożeń. Wcześniej związany był z Honeywell – globalną korporacją, opracowującą i produkującą technologie m.in. z zakresu automatyki przemysłowej, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej budynków. Pracował także w firmie Emerson, która jest światowym liderem technologii i oprogramowania przemysłowego, dostarczającym innowacyjne rozwiązania programistyczne i inżynieryjne. Początki jego kariery to branża materiałów budowlanych – koncern Aalborg Portland.

Erik Rylski jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Katz Graduate School of Business przy University of Pittsburgh.

Źródło: Grupa Selena

selena.com

Dodatkowe informacje:

Grupa Selena
Grupa Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. Od ponad 30 lat z sukcesem dostarcza innowacyjne produkty, przyśpieszające i ułatwiające prace na budowach w blisko 100 krajach. Piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz system kompletnego dachu energetycznego pozwalają nie tylko zaoszczędzić energię, wodę i czas, ale znacznie podnoszą efektywność energetyczną budynków. Grupa Selena aktywnie działa na rzecz zrównoważonego budownictwa. Uczestniczy w projektach Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego PLGBC i Polskiego Stowarzyszenia ESG.

Międzynarodowe doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać. Firma posiada 30 spółek w 19 krajach oraz własne Centrum Badań i Rozwoju, koordynujące prace lokalnych laboratoriów. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Polsce, Hiszpanii, Włoszech, Rumunii, Turcji, Kazachstanie, Chinach i Korei Południowej. Najwyższa jakość produktów oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów, wybierających takie rozpoznawalne marki z portfolio Grupy, jak: Tytan Professional, Quilosa Professional, COOL-R czy Matizol. Od 2008 r. akcje spółki holdingowej Grupy – Selena FM S.A. – notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do zespołu Pauliny Przetackiej [business director] w agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera. Będzie odpowiedzialna za wsparcie biznesowe, strategiczne i mediowe 360 klienta TVP oraz koordynowanie pracy dedykowanego zespołu. 
YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie high impactowych kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa, który na stanowisku Junior Publisher Manager będzie odpowiedzialny...
Klaudia Klimek wzmacnia zespół B2B w Good One PR
Agencja Good One PR rozwija kompetencje w obszarze komunikacji B2B i public affairs. Do zespołu kierowanego przez Michała Zębika dołączyła Klaudia Klimek, specjalistka PR oraz PA. Nowa członkini zespołu wnosi bogate doświadczenie w pracy z sektorem energetycznym i administracją publiczną, z naciskiem na działania związane ze zrównoważonym rozwojem.
Grzegorz Pawlak dołączył do Newline Interactive
Od marca 2025 roku Grzegorz Pawlak dołączył do zespołu Newline Interactive obejmując stanowisko Business Development Managera. Jest odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z partnerami i klientami końcowymi marki. W warszawskim Showroomie Newline udziela merytorycznego wsparcia podczas prezentacji, szkoleń i webinarów, z dużą swobodą poruszając się po zagadnieniach...
Biuro ZFPR z nowym Dyrektorem
Od 1 kwietnia br. następują zmiany personalne w Biurze Związku Firm Public Relations. Dotychczasowa Dyrektorka Katarzyna Rudzik pełni swoją funkcję do końca miesiąca, przekazując w tym czasie obowiązki nowemu Dyrektorowi Cezaremu Nowakowi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764