logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Selena wzmacnia marketing – Erik Rylski dołącza do zespołu

  PR 14.11.2023, przeczytano 491 razy
ilustracja

Erik Rylski, manager z bogatym amerykańskim i europejskim doświadczeniem, dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko Chief Marketing Officer. Rylski będzie odpowiedzialny za globalny marketing firmy Selena FM. Szczególny nacisk kłaść będzie na obszary: end user marketing, badania marketingowe, customer experience, brand, digital marketing, content, training, a także PR i zagadnienia z zakresu sustainability.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-selena-wzmacnia-marketing-%E2%80%93-erik-rylski-dolacza-do-zespolu,402049,artykul.html

Zgodnie z deklaracjami prezesa Grupy, Sławomira Majchrowskiego, duży akcent w działaniach firmy będzie położony na aktywności marketingowe. Tym samym utworzone zostało nowe stanowisko w strukturach firmy CMO, które objął Erik Rylski. Rylski ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym i innowacyjnym, które nabył w globalnych organizacjach technologicznych i materiałów budowlanych. Swoje kompetencje rozwijał tworząc nowe produkty i programy marketingowe. Realizowane projekty obejmowały szerokie spektrum technologii, w tym SaaS, IoT, analitykę predykcyjną i sztuczną inteligencję, aplikacje mobilne, zdalne monitorowanie i zaawansowane czujniki.

Rylski specjalizuje się w zarządzaniu marketingiem i produktem oraz tworzeniu nowych organizacji i systemów. Do swoich głównych osiągnięć zawodowych zalicza stworzenie przełomowej platformy produktowej i marki SaaS o wartości ponad 170 milionów dolarów, wdrożenie i komercjalizację dziesiątek innowacyjnych produktów, a także tworzenie skutecznych i wydajnych organizacji marketingowych.

Erik Rylski posiada bogate doświadczenie na rynku amerykańskim, gdzie pełnił managerskie stanowiska, co stanowi wartość dodatnią dla Grupy Selena, jednego z czołowych producentów i dystrybutorów chemii budowlanej. Przed dołączeniem do Seleny pracował dla FLIR Systems tworzącej innowacyjne rozwiązania oparte na systemach obrazowania termicznego, obrazowania w świetle widzialnym i innych technologiach sensorycznych, a także zaawansowanym wykrywaniu zagrożeń. Wcześniej związany był z Honeywell – globalną korporacją, opracowującą i produkującą technologie m.in. z zakresu automatyki przemysłowej, bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej budynków. Pracował także w firmie Emerson, która jest światowym liderem technologii i oprogramowania przemysłowego, dostarczającym innowacyjne rozwiązania programistyczne i inżynieryjne. Początki jego kariery to branża materiałów budowlanych – koncern Aalborg Portland.

Erik Rylski jest absolwentem Wydziału Budownictwa Politechniki Gdańskiej oraz studiów MBA w Katz Graduate School of Business przy University of Pittsburgh.

Źródło: Grupa Selena

selena.com

Dodatkowe informacje:

Grupa Selena
Grupa Selena jest globalnym producentem i dystrybutorem produktów chemii budowlanej oraz jednym z czterech największych producentów pian montażowych dla budownictwa na świecie. Od ponad 30 lat z sukcesem dostarcza innowacyjne produkty, przyśpieszające i ułatwiające prace na budowach w blisko 100 krajach. Piany, uszczelniacze, kleje, produkty do hydroizolacji, systemy ociepleń, zamocowania oraz system kompletnego dachu energetycznego pozwalają nie tylko zaoszczędzić energię, wodę i czas, ale znacznie podnoszą efektywność energetyczną budynków. Grupa Selena aktywnie działa na rzecz zrównoważonego budownictwa. Uczestniczy w projektach Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego PLGBC i Polskiego Stowarzyszenia ESG.

Międzynarodowe doświadczenia zdobywane na wielu różnych rynkach pozwalają Grupie Selena szybko się rozwijać. Firma posiada 30 spółek w 19 krajach oraz własne Centrum Badań i Rozwoju, koordynujące prace lokalnych laboratoriów. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Polsce, Hiszpanii, Włoszech, Rumunii, Turcji, Kazachstanie, Chinach i Korei Południowej. Najwyższa jakość produktów oraz ich nowoczesność cieszą się uznaniem partnerów i klientów, wybierających takie rozpoznawalne marki z portfolio Grupy, jak: Tytan Professional, Quilosa Professional, COOL-R czy Matizol. Od 2008 r. akcje spółki holdingowej Grupy – Selena FM S.A. – notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764