Agencja Hash FM wyspecjalizowana w Influencer Marketingu, funkcjonująca w strukturach grupy Streetcom, została wybrana do realizacji działań e-sklepu Barbora. Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie i utrwalanie świadomości marki Barbora oraz prezentacja benefitów związanych z robieniem zakupów przez stronę www.barbora.pl. Działania realizowane przez Hash FM obejmują Warszawę, Gdańsk, Gdynię i Sopot.
Hash FM to agencja influencer marketingu, którą Streetcom nabył w 2020 r., rozszerzając tym samym swoje działania w obszarze digital. Hash FM to pierwsza w Polsce zrzeszająca ponad 5000 twórców: youtuberów, instagramerów, tiktokerów i blogerów. W ramach wygranego konkursu ofert realizuje działania dla operatora e-handlu – sieci sklepów internetowych Barbora. Za projekt odpowiada dedykowany zespół ekspertów, który przygotował strategię działań z wybranymi influencerami, opartą na unikalnym know&how agencji Hash FM.
Ich celem jest zbudowanie świadomości marki Barbora oraz prezentacja benefitów, na jakie mogą liczyć klienci Barbora.
Źródło: Streetcom