Streetcom przeprowadził kampanię z zakresu influencer marketingu dla marki Bloxin należącej do portfolio USP Zdrowie. Głównym celem prowadzonego projektu jest budowa świadomości nowej kategorii produktowej (spray-e chroniące przed wirusami w miejscu ich wnikania) i potrzeby konsumenckiej ochrony przed wirusami w sezonie infekcyjnym.
Bloxin w formie żelu do nosa czy żelu jamy ustnej, to wyrób medyczny, przeznaczony do codziennej ochrony przed infekcjami wirusowymi np. grypą i przeziębieniem spowodowanym przez wirusy grypy typu B i C oraz koronawirusy, a także walki z aktywnym zakażeniem wirusowym. Może być stosowany kilka razy dziennie, zarówno profilaktycznie, jak i leczniczo, u dorosłych oraz u dzieci po pierwszym roku życia. Po aplikacji wytwarza powłokę stanowiącą barierę mechaniczną dla patogenów, a zawarte w niej substancje aktywne: jota-karagen, kwas hialuronowy, ektoina blokują przed ich wnikaniem. Dzięki temu Bloxin chroni przed wirusami*, łagodzi objawy infekcji oraz skraca czas jej trwania, stanowiąc jednocześnie dobry sposób profilaktyki.
Kampania z udziałem wariantu Bloxin żel do nosa, trwała ok. 2 miesięcy opierała się głównie o działania 700 daily influencerów. Podstawowym celem była edukacja potencjalnych grup docelowych o produkcie i jego właściwościach a także „buzz” na temat produktu i rekomendacje. Świetne wyniki i pozytywne opinie o produkcie będą inspiracją do komunikacji marki.
Za projekt z udziałem daily influencerów odpowiadał w Streetcom Group dedykowany do realizacji kampanii zespół. Kampania zakończyła się i przyniosła zasięgi online: 1 609 030 oraz offline: 49 681.
- Zależało nam na tym, by konsumenci dowiedzieli się o nowości żelu do nosa Bloxin - nowej metodzie ochrony przed wirusami w miejscu ich wnikania. Jesteśmy dumni, że produkt odpowiedział na ich potrzeby - ponad 8/10 osób z testujących zadeklarowało, ze zakupi kolejne opakowanie już poza kampanią. – mówi Anna Szymczyk Brand Manager marki Bloxin.
Źródło: Grupa Streetcom