logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Streetcom dla Bloxin

  PR 14.03.2022, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka

Streetcom przeprowadził kampanię z zakresu influencer marketingu dla marki Bloxin należącej do portfolio USP Zdrowie. Głównym celem prowadzonego projektu jest budowa świadomości nowej kategorii produktowej (spray-e chroniące przed wirusami w miejscu ich wnikania) i potrzeby konsumenckiej ochrony przed wirusami w sezonie infekcyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-streetcom-dla-bloxin,395096,artykul.html

Bloxin w formie żelu do nosa czy żelu jamy ustnej, to wyrób medyczny, przeznaczony do codziennej ochrony przed infekcjami wirusowymi np. grypą i przeziębieniem spowodowanym przez wirusy grypy typu B i C oraz koronawirusy, a także walki z aktywnym zakażeniem wirusowym. Może być stosowany kilka razy dziennie, zarówno profilaktycznie, jak i leczniczo, u dorosłych oraz u dzieci po pierwszym roku życia. Po aplikacji wytwarza powłokę stanowiącą barierę mechaniczną dla patogenów, a zawarte w niej substancje aktywne: jota-karagen, kwas hialuronowy, ektoina blokują przed ich wnikaniem. Dzięki temu Bloxin chroni przed wirusami*, łagodzi objawy infekcji oraz skraca czas jej trwania, stanowiąc jednocześnie dobry sposób profilaktyki.

Kampania z udziałem wariantu Bloxin żel do nosa, trwała ok. 2 miesięcy opierała się głównie o działania 700 daily influencerów. Podstawowym celem była edukacja potencjalnych grup docelowych o produkcie i jego właściwościach a także „buzz” na temat produktu i rekomendacje. Świetne wyniki i pozytywne opinie o produkcie będą inspiracją do komunikacji marki.

Za projekt z udziałem daily influencerów odpowiadał w Streetcom Group dedykowany do realizacji kampanii zespół. Kampania zakończyła się i przyniosła zasięgi online: 1 609 030 oraz offline: 49 681.

- Zależało nam na tym, by konsumenci dowiedzieli się o nowości żelu do nosa Bloxin - nowej metodzie ochrony przed wirusami w miejscu ich wnikania. Jesteśmy dumni, że produkt odpowiedział na ich potrzeby - ponad 8/10 osób z testujących zadeklarowało, ze zakupi kolejne opakowanie już poza kampanią. – mówi Anna Szymczyk Brand Manager marki Bloxin.

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764