logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Streetcom przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

  PR 20.11.2020, przeczytano 139 razy

Grupa Streetcom to agencja marketing services, wyspecjalizowana w działaniach nakierowanych na consumer experience. Zapewnia kompleksową obsługę kampanii 360° z uwzględnieniem, experience, influnecer i social marketingu, we wszystkich kanałach komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-streetcom-przystepuje-do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska,389277,artykul.html

W skład grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Markieting i Hash.fm. Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360°, obsługę social mediów, działania w e-commerce oraz kampanie product seeding. InStars generuje wiarygodne opinie w internecie. Fameshop zajmuje się budowaniem jakościowego contentu w social mediach, w oparciu o micro influencerów. Talk Marketing świadczy usługi w ramach marketingu rekomendacji, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla wysoko zasięgowych influencerów.

Agencja Streetcom powstała w 2004 r. i na przestrzeni lat skutecznie budowała pozycję lidera. Obecnie zarządza największą w Polsce, półmilionowa bazą daily influencerów, a w zakresie e-samplingu dostarcza projekty w skali europejskiej.

- Internet, w tym social media to nasza rzeczywistość, a zarazem główne źródło informacji o otaczającym świecie. Miejsce, w którym zdobywamy wiedzę, ale także informacje o produktach i usługach. Od kilkunastu lat działamy w tym zakresie. Wiemy, jak dotrzeć do odbiorców, budować wizerunek, generować content i kreować opinie, wykorzystując coraz bardziej innowacyjne narzędzia. Działamy dla marek i klientów z różnych segmentów rynku, zawsze starając się zaproponować optymalne i najbardziej efektywne rozwiązanie. W IAB Polska chcemy wypracowywać i wspierać rozwiązania, które będą systematyzowały i nadawały ramy prawne i zwyczajowe w standardach prowadzenia kampanii związanych z social i influnecer marketingiem. – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu / CEO

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764