logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Streetcom wygrała przetarg dla marki Tier

  PR 02.12.2021, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kompleksową kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. Celem realizowanych działań jest zwiększenie istnienia marki TIER w świadomości grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-streetcom-wygrala-przetarg-dla-marki-tier,393965,artykul.html

TIER to nowy na rynku operator e-hulajnóg w Polsce. Hulajnogi to najbardziej ekologiczny, wygodny i szybki i zyskujący coraz większą popularność środek miejskiej komunikacji. TIER ma ambicje wyróżnić się na tle konkurencji poprzez unikalne właściwości projektu – wymienialne baterie i serwis. Dzięki temu, że e-hulajnogi TIER nie wymagają przewożenia do magazynów na ładowanie, klienci mają dostęp do floty e-hulajnóg TIER przez praktycznie cały czas.

Głównym celem realizowanych przez grupę Streetcom działań jest zbudowanie świadomości marki TIER oraz jej dedykowanych działań, mających skłaniać konsumentów do zmian życia na lepsze. W swojej komunikacji TIER zwraca uwagę na walory ekologiczne produktu i wartości płynące z nowego, ekologicznego stylu życia. Po stronie wyspecjalizowanego zespołu agencji HASH.FM działającej w strukturach Grupy Streetcom jest rekrutacja i rekomendacja działań z micro- influencerami, działającymi w ramach Fameshop (sklep dla influencerów). Kampania realizowana jest na terenie Warszawy, Trójmiasta, Krakowa.

W roku 2022 zaplanowane są dalsze działania dla marki, o których marka będzie na bieżąco informować.

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764