logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Streetcom wygrała przetarg dla marki Tier

  PR 02.12.2021, przeczytano 1280 razy
ilustracjastrzałka

Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kompleksową kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. Celem realizowanych działań jest zwiększenie istnienia marki TIER w świadomości grupy docelowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-streetcom-wygrala-przetarg-dla-marki-tier,393965,artykul.html

TIER to nowy na rynku operator e-hulajnóg w Polsce. Hulajnogi to najbardziej ekologiczny, wygodny i szybki i zyskujący coraz większą popularność środek miejskiej komunikacji. TIER ma ambicje wyróżnić się na tle konkurencji poprzez unikalne właściwości projektu – wymienialne baterie i serwis. Dzięki temu, że e-hulajnogi TIER nie wymagają przewożenia do magazynów na ładowanie, klienci mają dostęp do floty e-hulajnóg TIER przez praktycznie cały czas.

Głównym celem realizowanych przez grupę Streetcom działań jest zbudowanie świadomości marki TIER oraz jej dedykowanych działań, mających skłaniać konsumentów do zmian życia na lepsze. W swojej komunikacji TIER zwraca uwagę na walory ekologiczne produktu i wartości płynące z nowego, ekologicznego stylu życia. Po stronie wyspecjalizowanego zespołu agencji HASH.FM działającej w strukturach Grupy Streetcom jest rekrutacja i rekomendacja działań z micro- influencerami, działającymi w ramach Fameshop (sklep dla influencerów). Kampania realizowana jest na terenie Warszawy, Trójmiasta, Krakowa.

W roku 2022 zaplanowane są dalsze działania dla marki, o których marka będzie na bieżąco informować.

Źródło: Grupa Streetcom

www.streetcom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764