Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kompleksową kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. Celem realizowanych działań jest zwiększenie istnienia marki TIER w świadomości grupy docelowej.
TIER to nowy na rynku operator e-hulajnóg w Polsce. Hulajnogi to najbardziej ekologiczny, wygodny i szybki i zyskujący coraz większą popularność środek miejskiej komunikacji. TIER ma ambicje wyróżnić się na tle konkurencji poprzez unikalne właściwości projektu – wymienialne baterie i serwis. Dzięki temu, że e-hulajnogi TIER nie wymagają przewożenia do magazynów na ładowanie, klienci mają dostęp do floty e-hulajnóg TIER przez praktycznie cały czas.
Głównym celem realizowanych przez grupę Streetcom działań jest zbudowanie świadomości marki TIER oraz jej dedykowanych działań, mających skłaniać konsumentów do zmian życia na lepsze. W swojej komunikacji TIER zwraca uwagę na walory ekologiczne produktu i wartości płynące z nowego, ekologicznego stylu życia. Po stronie wyspecjalizowanego zespołu agencji HASH.FM działającej w strukturach Grupy Streetcom jest rekrutacja i rekomendacja działań z micro- influencerami, działającymi w ramach Fameshop (sklep dla influencerów). Kampania realizowana jest na terenie Warszawy, Trójmiasta, Krakowa.
W roku 2022 zaplanowane są dalsze działania dla marki, o których marka będzie na bieżąco informować.
Źródło: Grupa Streetcom