logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TMF wybrała Icon Strategies jako swoją agencję PR w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 77 razy

Grupa TMF, dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała w wyniku przetargu Icon Strategies, strategiczną firmę doradczą w zakresie zarządzania reputacją, jako swoją agencję public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tmf-wybrala-icon-strategies-jako-swoja-agencje-pr-w-polsce,384254,artykul.html

TMF Group jest czołową firmą świadczącą administracyjne usługi biznesowe dla firm w obszarze rozwoju międzynarodowego – zarówno organicznego, jak też w wyniku fuzji i przejęć, oraz dla funduszy inwestycyjnych.

Zespół Icon Strategies kierowany przez Michała Sobiło, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za działania public relations, w tym doradztwo strategiczne PR, media relations, działania w mediach społecznościowych i zarządzanie treścią. Raportuje do globalnego zespołu ds. komunikacji TMF.

Richard Simpson, dyrektor ds. globalnej komunikacji TMF, powiedział:

- W ramach procesu przetargowego rozmawialiśmy z kilkoma agencjami, ale podejście Icon Strategies naprawdę się wyróżniało.  Było to połączenie odpowiedniego doświadczenia i naprawdę dobrego zrozumienia naszych komunikacyjnych celów i ambicji w Polsce i poza jej granicami. Dotychczasowe,  świetne wyniki oraz indywidualne podejście zespołu Icon nie pozostawiają mi wątpliwości, że podjęliśmy właściwą decyzję.

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies, powiedział:

- Cieszymy się, że możemy powitać Grupę TMF w portfolio naszych klientów. Z ponad 400 własnymi ekspertami w biurach w Warszawie i Katowicach, TMF Polska jest jednym z największych biur Grupy TMF w regionie EMEA. Będziemy dbać o wzrost rozpoznawalności marki TMF w Polsce.

Umowa została podpisana na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia. Icon Strategies została wybrana w drodze przetargu z końcem lipca.

Źródło: Icon Strategies

iconstrategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764