logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TMF wybrała Icon Strategies jako swoją agencję PR w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 437 razy

Grupa TMF, dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała w wyniku przetargu Icon Strategies, strategiczną firmę doradczą w zakresie zarządzania reputacją, jako swoją agencję public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tmf-wybrala-icon-strategies-jako-swoja-agencje-pr-w-polsce,384254,artykul.html

TMF Group jest czołową firmą świadczącą administracyjne usługi biznesowe dla firm w obszarze rozwoju międzynarodowego – zarówno organicznego, jak też w wyniku fuzji i przejęć, oraz dla funduszy inwestycyjnych.

Zespół Icon Strategies kierowany przez Michała Sobiło, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za działania public relations, w tym doradztwo strategiczne PR, media relations, działania w mediach społecznościowych i zarządzanie treścią. Raportuje do globalnego zespołu ds. komunikacji TMF.

Richard Simpson, dyrektor ds. globalnej komunikacji TMF, powiedział:

- W ramach procesu przetargowego rozmawialiśmy z kilkoma agencjami, ale podejście Icon Strategies naprawdę się wyróżniało.  Było to połączenie odpowiedniego doświadczenia i naprawdę dobrego zrozumienia naszych komunikacyjnych celów i ambicji w Polsce i poza jej granicami. Dotychczasowe,  świetne wyniki oraz indywidualne podejście zespołu Icon nie pozostawiają mi wątpliwości, że podjęliśmy właściwą decyzję.

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies, powiedział:

- Cieszymy się, że możemy powitać Grupę TMF w portfolio naszych klientów. Z ponad 400 własnymi ekspertami w biurach w Warszawie i Katowicach, TMF Polska jest jednym z największych biur Grupy TMF w regionie EMEA. Będziemy dbać o wzrost rozpoznawalności marki TMF w Polsce.

Umowa została podpisana na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia. Icon Strategies została wybrana w drodze przetargu z końcem lipca.

Źródło: Icon Strategies

iconstrategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764