logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TMF wybrała Icon Strategies jako swoją agencję PR w Polsce

  PR 08.10.2019, przeczytano 166 razy

Grupa TMF, dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu, wybrała w wyniku przetargu Icon Strategies, strategiczną firmę doradczą w zakresie zarządzania reputacją, jako swoją agencję public relations w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tmf-wybrala-icon-strategies-jako-swoja-agencje-pr-w-polsce,384254,artykul.html

TMF Group jest czołową firmą świadczącą administracyjne usługi biznesowe dla firm w obszarze rozwoju międzynarodowego – zarówno organicznego, jak też w wyniku fuzji i przejęć, oraz dla funduszy inwestycyjnych.

Zespół Icon Strategies kierowany przez Michała Sobiło, dyrektora zarządzającego, jest odpowiedzialny za działania public relations, w tym doradztwo strategiczne PR, media relations, działania w mediach społecznościowych i zarządzanie treścią. Raportuje do globalnego zespołu ds. komunikacji TMF.

Richard Simpson, dyrektor ds. globalnej komunikacji TMF, powiedział:

- W ramach procesu przetargowego rozmawialiśmy z kilkoma agencjami, ale podejście Icon Strategies naprawdę się wyróżniało.  Było to połączenie odpowiedniego doświadczenia i naprawdę dobrego zrozumienia naszych komunikacyjnych celów i ambicji w Polsce i poza jej granicami. Dotychczasowe,  świetne wyniki oraz indywidualne podejście zespołu Icon nie pozostawiają mi wątpliwości, że podjęliśmy właściwą decyzję.

Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies, powiedział:

- Cieszymy się, że możemy powitać Grupę TMF w portfolio naszych klientów. Z ponad 400 własnymi ekspertami w biurach w Warszawie i Katowicach, TMF Polska jest jednym z największych biur Grupy TMF w regionie EMEA. Będziemy dbać o wzrost rozpoznawalności marki TMF w Polsce.

Umowa została podpisana na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia. Icon Strategies została wybrana w drodze przetargu z końcem lipca.

Źródło: Icon Strategies

iconstrategies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764