logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TVN Discovery nie zwalnia tempa działań w czasie epidemii

  PR 27.04.2020, przeczytano 729 razy
ilustracja

Od ponad 30 lat kanały TVN Discovery są dla milionów ludzi oknem na świat i inspiracją do rozwijania ich pasji. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek widzowie potrzebują wiarygodnych informacji, a także najlepszej i angażującej rozrywki. Mając tego świadomość, codziennie dostarczamy kontent z najwyższej półki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tvn-discovery-nie-zwalnia-tempa-dzialan-w-czasie-epidemii,386766,artykul.html

FAKTY LICZBOWE

Telewizja nadal pozostaje najpopularniejszą rozrywką w czasie epidemii

W kwietniu przed telewizorem spędzamy średnio 5 godzin 11 minut. To wzrost o 5% w stosunku do marca.

Złomowisko PL hitem minionego tygodnia

15 kwietnia Złomowisko PL osiągnęło wynik, który jest rekordem oglądalności Discovery Channel w 2020 r. W grupie 4+ program osiągnął 2,5% udziału w rynku telewizyjnym, przyciągając przed TV 394 tys. widzów. Ten wynik uplasował Discovery Channel w tym paśmie na 2. miejscu wśród kanałów płatnych (1. miejsce TVN24).

Sukces Wyścigu z Pokoju  - Eurosport najlepszym kanałem sportowym w sobotni poranek

  • 42 tys. widzów w grupie 4+ i 26 tys. widzów w grupie komercyjnej
  • #1 w oglądalności rywalizacji sportowej na kanałach płatnych w grupie komercyjnej: 69% widzów kategorii sportowej
  • Najlepsza premiera we wszystkich płatnych kanałach sportowych minionego tygodnia

EUROSPORT

Hitowy „Wyścig z pokoju”

W sobotę 18 kwietnia Eurosport zorganizował i pokazał na żywo „Wyścig z pokoju”, w którym obok znakomitych kolarzy na czele z Michałem Kwiatkowkim i Matteo Trentinem, byłych gwiazd jak Dariusz Baranowski czy Piotr Wadecki, jechali także kibice. Było to rekordowe wydarzenie w historii polskiej wersji platformy Zwift! Transmitowany w Eurosporcie 1 wyścig przyciągnął dziesiątki tysięcy widzów i był szeroko komentowany w mediach i mediach społecznościowych.

​Programy na żywo

Eurosport zaadaptował się do bezprecedensowej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa i od jej początku rozszerza swoją ofertę relacji na żywo. Do codziennego programu „Okno na sport”, w którym komentatorzy i eksperci stacji rozmawiają ze znakomitymi postaciami polskiego sportu, dołączają kolejne programy live. Po ogromnym sukcesie „Wyścigu z pokoju”, stacja pokaże na początku maja kilkuetapowy wyścig kolarski organizowany na platformie Zwift, w którym wirtualnie ścigać się będzie czołówka światowego peletonu. Wszystko oczywiście z najlepszym komentarzem Tomasza Jarońskiego, Dariusza Baranowskiego i Adama Probosza.

Eurosport 1 przygotował coś specjalnego także dla fanów sportów motorowych. Widzowie stacji mogą co tydzień śledzić wirtualne wyścigi zawodowych kierowców Formuły E! Rywalizują oni na idealnie odwzorowanych trasach kolejnych e-Prix, a w stawce znajdują się wszystkie najgorętsze nazwiska jak: Felipe Massa, Jean-Eric Vergne, Stoffel Vandoorne, czy Andre Lotterer.

Jesienna dawka sportowych emocji

Wszyscy z utęsknieniem czekamy na powrót wielkich wydarzeń sportowych! Organizatorzy podali nową datę startu Tour de France. Najsłynniejszy kolarski wyścig na świecie ma się rozpocząć 29 sierpnia i potrwać do 20 września. Oznacza to, że niemal w tym samym czasie na antenach Eurosportu transmitowane będą fenomenalne imprezy na najwyższym poziomie: Tour de France, Giro d’Italia, Vuelta a Espana, Mistrzostwa świata w kolarstwie, Roland-Garros czy US Open. Jesień przyniesie niesamowitą dawkę sportowych emocji.

HITY PROGRAMOWE

​TVN Style

Na antenie TVN Style można oglądać premierowe odcinki kultowego programu „Pani Gadżet” w każdy czwartek o godz. 22:25. Co warto kupić? Kiedy cena jest adekwatna do jakości? Jak odnaleźć się w gąszczu ofert sklepowych? To już 19. sezon, a my nie zwalniamy tempa! Anna Nowak-Ibisz jak zawsze będzie niezastąpionym przewodnikiem w świecie gadżetów. Wspólnie z widzami zajmiemy się tropieniem nowości i funkcjonalnych rzeczy i patentów, które sprawdzą się w każdym domu. Tym razem do swoich poszukiwań zaprosimy również wyjątkowych gości.

TVN Turbo nie zwalnia tempa - już 3 maja na antenie nowa produkcja  

Dwie firmy, setki kilometrów do przejechania i zaskakujące ładunki do przewiezienia. W niedzielę 3 maja TVN Turbo startuje z nowym programem „Waga ciężka”, w którym zajrzymy za kulisy biznesu transportowego. Jakie wyzwania stawiają przed naszymi bohaterami wymagający klienci? Jak ekipy radzą sobie z nietypowymi ładunkami i goniącym czasem? Czy na tym interesie da się zarobić?

Dziś transport lądowy jest wstanie dostarczyć niemal każdy ładunek. Wiąże się to jednak ze skomplikowanymi procesami logistycznymi podczas planowania tras oraz piętrzącymi się problemami w trakcie przejazdu.

W programie „Waga ciężka” będziemy śledzić codzienne zmagania pracowników zarówno dużego przedsiębiorstwa transportowego, jak i małej, lokalnej firmy. Nasze kamery będą towarzyszyły im w trasie, w biurze, w warsztacie. Z jakimi wyzwaniami muszą zmagać się każdego dnia?

POMAGAMY

Korki.tv

Na czas przygotowań do matur startują Korki.tv! W najbliższych tygodniach telewizja Metro wyemituje cykl lekcji telewizyjnych wspierających uczniów szkół średnich w przygotowaniach do egzaminu dojrzałości. Współorganizatorem projektu jest inicjatywa społeczna W.I.E.M.

22 kwietnia wystartuje projekt „Korki.tv”, w ramach którego od poniedziałku do piątku na antenie telewizji Metro emitowane będą ogólnodostępne lekcje dla uczniów szkół średnich. Audycje będą emitowane przez cztery kolejne tygodnie i pomogą młodzieży w przygotowaniach do egzaminu dojrzałości.  

Zajęcia emitowane będą od poniedziałku do piątku, w godzinach 11:30 – 13:00, żeby nie kolidować z lekcjami prowadzonymi przez nauczycieli w ramach zdalnej edukacji realizowanej przez szkoły. Podzielone zostaną na trzy bloki przedmiotowe. Pierwszy, trwający od godz. 11:30 do 12:00, będzie poświęcony powtórzeniu i utrwaleniu zagadnień z matematyki, zaraz po nim, od godziny 12:00 do 12:30, dostępne będą głównie lekcje języka polskiego. W skład ostatniego bloku przedmiotowego, od godz. 12:30 do 13:00, wejdą biologia, chemia, historia lub język angielski. Powtórka audycji następnego dnia o godzinie 9:00.

#TVNpomagajmysobie: Specjalna oferta dla przedsiębiorców!

Ze względu na wybuch pandemii COVID-19 wielu polskich przedsiębiorców może stanąć na progu wielkiego kryzysu. Discovery TVN Polska jako największa grupa medialna w Polsce nie pozostaje obojętna na tę wyjątkową sytuację i oferuje swoje wsparcie. Uruchamiamy projekt #TVNwspieramy mający na celu wsparcie przedsiębiorstw poprzez ofertę emisji spotów reklamowych w kanałach online, a także w kanałach telewizyjnych ze specjalnym, wyjątkowym rabatem.

Szczegóły na stronie TVN.PL w zakładce #TVNpomagajmysobie. Akcja trwa do 31 maja 2020 r.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764