logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TVP liderem lipca

  PR 10.08.2020, przeczytano 144 razy

W lipcu TVP1 była najchętniej oglądaną anteną. Wzrosła popularność TVP Info, TVP Seriale i TVP Polonia, a wśród młodszej widowni zyskały również TVP HD i TVP Rozrywka.   8 na 10 najczęściej oglądanych programów należało do Telewizji Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tvp-liderem-lipca,388051,artykul.html

W ostatnim miesiącu najwyższe udziały, ponad 27,8%, uzyskała wśród ogółu widowni grupa TVP umacniając, tym samym pozycję wiodącego nadawcy na rynku. Z kolei Jedynka z udziałami 9,5% po raz kolejny jest najpopularniejszą anteną telewizyjną.

W lipcu o prawie 40% wzrosły udziały kanału informacyjnego TVP INFO, który na koniec miesiąca miał 5,4% w grupie 4+. Wzrost zainteresowania stacją jest widoczny również wśród widowni komercyjnej, dla której dynamika wzrostu kanału wyniosła 57,4%, a udziały na koniec miesiąca 2,8%.

Widzowie docenili ofertę serialową Telewizji Polskiej. W lipcu, TVP Seriale - najchętniej oglądany kanał filmowo-serialowy odnotował udziały 1,85%, które są najwyższe od momentu wejścia na rynek. Z kolei w grupie komercyjnej wzrost anteny wyniósł 16,4%, a udział niespełna 2,1%.

Rosnącym zainteresowaniem szczególnie wśród młodszej widowni, cieszy się oferta rozrywkowa. TVP Rozrywka zyskała 2,2% w grupie komercyjnej, co zagwarantowało udziały na poziomie 0,5%. Z kolei TVP HD uzyskała 0,55% udziałów w rynku, przy wzroście 2,17% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Lipiec okazał się rekordowy również dla TVP Polonia, której udziały 0,26% były najwyższe od czterech lat, tj. od lipca 2016. Miesięczna dynamika wzrostu anteny w grupie 4+ wyniosła 116,7%  i 133,3% w 16-49.

W swoich gatunkach liderami pozostają: TVP ABC z udziałami 1,14% w grupie 4+ i 11,7% w grupie najmłodszych widzów 4-9 lat oraz TVP Historia z wynikiem 0,6%.

W lipcu 8 na 10 programów z najwyższą oglądalnością należało do Telewizji Polskiej, wśród nich m.in. premierowe seriale, letnie koncerty oraz ważne wydarzenia, jak wieczór wyborczy. Najchętniej oglądane programy TVP w lipcu w załączeniu.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764