logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TVP podsumowuje wyniki lipca

  PR 02.08.2019, przeczytano 171 razy

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji. Wzrosły również udziały TVP INFO i kanałów tematycznych: TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Kultura i TVP Historia, a antena TVP3 odnotowała najlepszy wynik od 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tvp-podsumowuje-wyniki-lipca,383469,artykul.html

W analizowanym miesiącu cała grupa TVP z udziałami 28,3% umocniła swoją pozycję lidera rynku. Widzowie najchętniej oglądali serial „Zniewolona”. Nowy tytuł TVP1 z odcinka na odcinek przyciąga coraz więcej widzów, a 31 lipca zgromadził rekordową widownię – prawie 2,7 mln osób.

Wśród 10 najpopularniejszych tytułów lipca znalazły się również: „Sprawa dla reportera” z widownią 2,5 mln (4 lipca), „Koło fortuny”, które 7 lipca obejrzało 2,3 mln osób, „Ojciec Mateusz” z widownią 2,3 mln (18 lipca) oraz „Alarm!”, który 29 lipca oglądało 2,2 mln widzów.

TVP2, której miesięczne udziały wyniosły 7,4%, odnotowała ponad 10% wzrost w porównaniu do lipca 2018. Najliczniej oglądanym tytułem Dwójki był premierowy koncert „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Transmisję ze Stalowej Woli obejrzało 7 lipca ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności relację z zobaczyło 2,6 mln osób.

Średnie udziały TVP3 w lipcu 2019 wyniosły 1,11% i były wyższe o 13,3% od wyniku z analogicznego okresu w 2018. W niedzielę 28 lipca antena osiągnęła rekordowy wynik – 1,5% udziałów. Jak pokazują dane telemetryczne od stycznia 2019 TVP3 konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, a średnie miesięczne udziały anteny systematycznie rosną.

TVP Info, główna antena informacyjna Telewizji Polskiej, z udziałami 3,9% odnotowała w lipcu 2019 ponad 6% wzrost i awansowała w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych na 6. pozycję.

Rosną również udziały pozostałych anten tematycznych Telewizji Polskiej. TVP Seriale z wynikiem 1,6% w lipcu umocniły swoją pozycję na rynku awansując z 15. na 14. miejsce. Natomiast TVP Rozrywka odnotowała wzrost udziałów aż o 35% do poziomu 0,54%. Również TVP Historia może pochwalić się w lipcu doskonałym wynikiem. Udziały anteny wzrosły o 7% i na koniec miesiąca wyniosły 0,62%. Z kolei TVP Kultura awansowała w rankingu z 41. na 35. miejsce z udziałami 0,46%.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764