logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa TVP podsumowuje wyniki lipca

  PR 02.08.2019, przeczytano 186 razy

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji. Wzrosły również udziały TVP INFO i kanałów tematycznych: TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Kultura i TVP Historia, a antena TVP3 odnotowała najlepszy wynik od 2016 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-tvp-podsumowuje-wyniki-lipca,383469,artykul.html

W analizowanym miesiącu cała grupa TVP z udziałami 28,3% umocniła swoją pozycję lidera rynku. Widzowie najchętniej oglądali serial „Zniewolona”. Nowy tytuł TVP1 z odcinka na odcinek przyciąga coraz więcej widzów, a 31 lipca zgromadził rekordową widownię – prawie 2,7 mln osób.

Wśród 10 najpopularniejszych tytułów lipca znalazły się również: „Sprawa dla reportera” z widownią 2,5 mln (4 lipca), „Koło fortuny”, które 7 lipca obejrzało 2,3 mln osób, „Ojciec Mateusz” z widownią 2,3 mln (18 lipca) oraz „Alarm!”, który 29 lipca oglądało 2,2 mln widzów.

TVP2, której miesięczne udziały wyniosły 7,4%, odnotowała ponad 10% wzrost w porównaniu do lipca 2018. Najliczniej oglądanym tytułem Dwójki był premierowy koncert „Lato Muzyka Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki”. Transmisję ze Stalowej Woli obejrzało 7 lipca ponad 2 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności relację z zobaczyło 2,6 mln osób.

Średnie udziały TVP3 w lipcu 2019 wyniosły 1,11% i były wyższe o 13,3% od wyniku z analogicznego okresu w 2018. W niedzielę 28 lipca antena osiągnęła rekordowy wynik – 1,5% udziałów. Jak pokazują dane telemetryczne od stycznia 2019 TVP3 konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, a średnie miesięczne udziały anteny systematycznie rosną.

TVP Info, główna antena informacyjna Telewizji Polskiej, z udziałami 3,9% odnotowała w lipcu 2019 ponad 6% wzrost i awansowała w rankingu wszystkich kanałów telewizyjnych na 6. pozycję.

Rosną również udziały pozostałych anten tematycznych Telewizji Polskiej. TVP Seriale z wynikiem 1,6% w lipcu umocniły swoją pozycję na rynku awansując z 15. na 14. miejsce. Natomiast TVP Rozrywka odnotowała wzrost udziałów aż o 35% do poziomu 0,54%. Również TVP Historia może pochwalić się w lipcu doskonałym wynikiem. Udziały anteny wzrosły o 7% i na koniec miesiąca wyniosły 0,62%. Z kolei TVP Kultura awansowała w rankingu z 41. na 35. miejsce z udziałami 0,46%.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koral pierwszą marką lodów z oficjalnym kontem na Tiktoku
Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do...
Portal Ofeminin rozpoczyna nową akcję społeczną #SiostrySiostrom, która ma na celu wsparcie polskich pielęgniarek, położnych, ratowniczek medycznych i innych kobiet pracujących w służbie zdrowia. W ramach inicjatywy, w specjalnie stworzonej zakładce na portalu, są publikowane materiały m.in. o wyzwaniach, z jakimi mierzą się pielęgniarki podczas kryzysu związanego z...
TVP i MEN uruchamiają projekt „Szkoła z TVP”
Już od 30 marca od godziny 8.00 ruszają pierwsze lekcje z TVP. Materiały będą emitowane od poniedziałku do piątku na ogólnodostępnych antenach Telewizji Polskiej. Znajdą się także na VOD.TVP.PL. To efekt podpisanego wczoraj, 27 marca porozumienia dotyczącego realizacji audycji oświatowych dla uczniów szkół podstawowych, między TVP S.A. i Ministerstwem Edukacji Narodowej.
Serwis Medonet.pl otrzymał prestiżowy certyfikat HONcode. Jest on przyznawany przez organizację Health On the Net dla serwisów zdrowotnych na całym świecie, które przekazują sprawdzone i wiarygodne informacje.
Mariusz Szuster Dyrektorem Generalnym Grupy Radiowej
Mariusz Szuster awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Generalnego Grupy Radiowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764