logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Walk rozbudowuje dział New Business

  PR 23.07.2019, przeczytano 340 razy

Walk rozbudowuje dział New Business. Dołączyły do niego kolejne dwie osoby. Michał Chruściel – New Business Manager oraz Natalia Wierzejska – New Business Assistant będą wspierać działania Walk w pozyskiwaniu nowych klientów. To naturalny krok w rozwoju Grupy, która stawia na łączenie kompetencji spółek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-walk-rozbudowuje-dzial-new-business,383332,artykul.html

Michał Chruściel doświadczenie zawodowe jako new business manager zdobywał w agencjach digitalowych, takich jak ClickAd i Mobime Lead Generation. Przed dołączeniem do Walk odpowiadał m.in. za sprzedaż kampanii online związanych z branżą e-commerce. Michał Chruściel będzie odpowiadał za posykiwanie nowego biznesu dla wszystkich spółek z Grupy Walk.

Natalia Wierzejska z marketingiem związana jest od 3 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie KOI Capital, Prestige Capital oraz Innova Group. W Walk będzie odpowiedzialna za wsparcie działu New Business w poszukiwaniu nowych szans sprzedaży usług oferowanych przez Grupę, jak również samodzielne pozyskiwanie nowego biznesu.

Walk wierzy, że na styku różnych kompetencji powstają najlepsze kampanie. Dlatego też zakłada częstsze wykorzystanie kompetencji spółek wchodzących w skład Grupy w crossowych działaniach. Dzięki temu klienci mogą otrzymać kompleksową obsługę i realizację założeń w wielu kanałach komunikacji. Rozbudowanie działu New Business jest, więc naturalnym krokiem pozwalającym na rozwój biznesu Grupy Walk.

- Wzmocnienie działu jest wynikiem nowych założeń rozwoju dla wszystkich spółek z Grupy Walk, które zostały wypracowane wspólnie z Zarządem. Pozyskanie dwóch osób do mojego zespołu to dopiero początek długofalowych działań, jakie mamy w planach - mówi Szymon Olejniczakowski, New Business Director w Walk.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764