logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Walk rozbudowuje dział New Business

  PR 23.07.2019, przeczytano 359 razy

Walk rozbudowuje dział New Business. Dołączyły do niego kolejne dwie osoby. Michał Chruściel – New Business Manager oraz Natalia Wierzejska – New Business Assistant będą wspierać działania Walk w pozyskiwaniu nowych klientów. To naturalny krok w rozwoju Grupy, która stawia na łączenie kompetencji spółek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-walk-rozbudowuje-dzial-new-business,383332,artykul.html

Michał Chruściel doświadczenie zawodowe jako new business manager zdobywał w agencjach digitalowych, takich jak ClickAd i Mobime Lead Generation. Przed dołączeniem do Walk odpowiadał m.in. za sprzedaż kampanii online związanych z branżą e-commerce. Michał Chruściel będzie odpowiadał za posykiwanie nowego biznesu dla wszystkich spółek z Grupy Walk.

Natalia Wierzejska z marketingiem związana jest od 3 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie KOI Capital, Prestige Capital oraz Innova Group. W Walk będzie odpowiedzialna za wsparcie działu New Business w poszukiwaniu nowych szans sprzedaży usług oferowanych przez Grupę, jak również samodzielne pozyskiwanie nowego biznesu.

Walk wierzy, że na styku różnych kompetencji powstają najlepsze kampanie. Dlatego też zakłada częstsze wykorzystanie kompetencji spółek wchodzących w skład Grupy w crossowych działaniach. Dzięki temu klienci mogą otrzymać kompleksową obsługę i realizację założeń w wielu kanałach komunikacji. Rozbudowanie działu New Business jest, więc naturalnym krokiem pozwalającym na rozwój biznesu Grupy Walk.

- Wzmocnienie działu jest wynikiem nowych założeń rozwoju dla wszystkich spółek z Grupy Walk, które zostały wypracowane wspólnie z Zarządem. Pozyskanie dwóch osób do mojego zespołu to dopiero początek długofalowych działań, jakie mamy w planach - mówi Szymon Olejniczakowski, New Business Director w Walk.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości firm
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo, co się u nas dzieje. Tymczasem właściwe zarządzanie informacją jest kluczowe właśnie teraz – może pomóc firmom w przezwyciężeniu kryzysu i opłaci się po zakończeniu...
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie”
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.
Meetlify wspomoże branżę eventową
Meetbit, polski startup, specjalizujący się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz systemach rozwiązań dla branży MICE (turystyka biznesowa), opracowuje aplikację, która ma być odpowiedzią na problemy komunikacyjne występujące w kryzysowych sytuacjach, m.in. takich jak pandemia. Meetlify, bo o niej mowa, to inteligentny system komunikacji B2B, który wspomaga kontakt biznesowy...
Agencja po wygranym przetargu odpowiada za działania reklamowe (ATL / Digital) dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit zrealizowanej w Polsce.
KGHM świeci na niebiesko
KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny przyłączyła się do inicjatywy „Polska na niebiesko”. Akcja organizowana jest 2 kwietnia, w Światowym Dniu Świadomości Autyzmu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764