logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Walk z nową identyfikacją wizualną

  PR 03.11.2022, przeczytano 490 razy
ilustracja

Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-walk-z-nowa-identyfikacja-wizualna,397834,artykul.html

Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, kolor zmienia się na bardziej intensywny, a minimalistyczny znak jest wspierany przez bogaty system grafik i animacji.

- Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom – mówi Paweł Miklaszewski, Partner Walk.

Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz dziesiątek projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.

- Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym – mówi David Racchi.

Ponad stuosobowa, niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą 3 spółki:

  • Walk Creative - Agencja reklamowo-digitalowa powstała z połączenia wcześniejszych spółek Walk Digital oraz Walk Creative. Realizuje wszelkiego rodzaju usługi reklamowe z zakresu ATL i BTL, digital oraz social media i influencer marketingu.
  • Walk PR - Spółka prowadząca działania public relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej.
  • Walk Events - Agencja eventowa zajmująca się planowaniem oraz realizacją wydarzeń komercyjnych i korporacyjnych w świecie offline oraz online. 

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764