logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa WebTalk i Endorfina Events rozdziela się z Next Level Agency

  PR 23.05.2022, przeczytano 435 razy

Z dniem 20 maja 2022 r. agencja marketingu gamingowego Next Level będzie funkcjonowała jako niezależna spółka, bez powiązań z grupą, w skład której wchodzą agencje endorfina events i WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-webtalk-i-endorfina-events-rozdziela-sie-z-next-level-agency,395945,artykul.html

WebTalk i endorfina events od 2017 roku stanowią grupę komunikacji marketingowej, oferującą kompleksowe rozwiązania z zakresu digitalu i eventów. Agencja Next Level powstała w ramach grupy na początku  2021 roku i zajmuje się strategiczną i komunikacyjną obsługą marek, twórców gier i produktów gamingowych, którzy chcą zaistnieć w świadomości graczy.

20 maja br. właściciele grupy WebTalk i endorfina events, tj. Maciej Ledzion, Michał Dunin i Michał Kaleta, sprzedali swoje udziały w Next Level Agency, która stała się spółką niezależną. Decyzję tę podjęli w związku z bardzo dynamicznym rozwojem biznesowym i kompetencyjnym spółek WebTalk i endorfina events, które już w pierwszej połowie 2022 roku osiągają rekordowe wyniki finansowe, a co za tym idzie wymagają pełnego skupienia zasobów wewnętrznych obu firm, w tym usług shared services.

Dyrektorem Zarządzającym spółki Next Level pozostaje Maciej Boroń.

-    Każdego miesiąca w WebTalk pracujemy dla ponad 40 marek, portfolio stałej obsługi w samym pierwszym kwartale dynamicznie się powiększyło - i dalej rośnie. Właśnie z tego powodu, na poziomie właścicieli grupy podjęta została decyzja o skoncentrowaniu się na naszych dwóch głównych spółkach. Życzymy Next Level powodzenia i rozwoju w kolejnych latach - mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.

-    endorfina events w tym roku zrealizowała już dziesiątki projektów zarówno online, jak i offline, nie tylko w Polsce - a to dopiero początek. Po dynamicznym wzroście w 2021 vs. 2020, jesteśmy na najlepszej drodze, aby w niedalekiej perspektywie wrócić do skali biznesu sprzed pandemii - dodaje Michał Kaleta, Dyrektor Zarządzający endorfina events.

-    Rynek Gamingu i Esportu jest rozbudowany, a jednocześnie nie zna granic. Wysoki stopień specjalizacji, zrozumienie poszczególnych celów, poparte wiedzą z przeprowadzonych kampanii i kreatywnością w bieżących działaniach to wielkie pole do popisu. Dowodem naszej skuteczności są nasi stali, zadowoleni klienci, których obsługujemy codziennie, nawet od 15 miesięcy. Dziękuję zarządowi i zespołom grupy WebTalk i endorfiny za współdzieloną pasję i wsparcie okazane z początkiem naszej działalności. Ta współpraca była dla nas ogromnym ułatwieniem startu - mówi Maciej Boroń Managing Director Next Level Agency.

Bycie częścią grupy zapewniło agencji Next Level od początku istnienia zasoby wewnętrzne agencji z dwóch pokrewnych branż, o wieloletnim doświadczeniu. Następny rozdział firma rozpoczyna z ugruntowaną pozycją na rynku.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764