logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa WebTalk i Endorfina Events rozdziela się z Next Level Agency

  PR 23.05.2022, przeczytano 193 razy

Z dniem 20 maja 2022 r. agencja marketingu gamingowego Next Level będzie funkcjonowała jako niezależna spółka, bez powiązań z grupą, w skład której wchodzą agencje endorfina events i WebTalk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-webtalk-i-endorfina-events-rozdziela-sie-z-next-level-agency,395945,artykul.html

WebTalk i endorfina events od 2017 roku stanowią grupę komunikacji marketingowej, oferującą kompleksowe rozwiązania z zakresu digitalu i eventów. Agencja Next Level powstała w ramach grupy na początku  2021 roku i zajmuje się strategiczną i komunikacyjną obsługą marek, twórców gier i produktów gamingowych, którzy chcą zaistnieć w świadomości graczy.

20 maja br. właściciele grupy WebTalk i endorfina events, tj. Maciej Ledzion, Michał Dunin i Michał Kaleta, sprzedali swoje udziały w Next Level Agency, która stała się spółką niezależną. Decyzję tę podjęli w związku z bardzo dynamicznym rozwojem biznesowym i kompetencyjnym spółek WebTalk i endorfina events, które już w pierwszej połowie 2022 roku osiągają rekordowe wyniki finansowe, a co za tym idzie wymagają pełnego skupienia zasobów wewnętrznych obu firm, w tym usług shared services.

Dyrektorem Zarządzającym spółki Next Level pozostaje Maciej Boroń.

-    Każdego miesiąca w WebTalk pracujemy dla ponad 40 marek, portfolio stałej obsługi w samym pierwszym kwartale dynamicznie się powiększyło - i dalej rośnie. Właśnie z tego powodu, na poziomie właścicieli grupy podjęta została decyzja o skoncentrowaniu się na naszych dwóch głównych spółkach. Życzymy Next Level powodzenia i rozwoju w kolejnych latach - mówi Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający WebTalk.

-    endorfina events w tym roku zrealizowała już dziesiątki projektów zarówno online, jak i offline, nie tylko w Polsce - a to dopiero początek. Po dynamicznym wzroście w 2021 vs. 2020, jesteśmy na najlepszej drodze, aby w niedalekiej perspektywie wrócić do skali biznesu sprzed pandemii - dodaje Michał Kaleta, Dyrektor Zarządzający endorfina events.

-    Rynek Gamingu i Esportu jest rozbudowany, a jednocześnie nie zna granic. Wysoki stopień specjalizacji, zrozumienie poszczególnych celów, poparte wiedzą z przeprowadzonych kampanii i kreatywnością w bieżących działaniach to wielkie pole do popisu. Dowodem naszej skuteczności są nasi stali, zadowoleni klienci, których obsługujemy codziennie, nawet od 15 miesięcy. Dziękuję zarządowi i zespołom grupy WebTalk i endorfiny za współdzieloną pasję i wsparcie okazane z początkiem naszej działalności. Ta współpraca była dla nas ogromnym ułatwieniem startu - mówi Maciej Boroń Managing Director Next Level Agency.

Bycie częścią grupy zapewniło agencji Next Level od początku istnienia zasoby wewnętrzne agencji z dwóch pokrewnych branż, o wieloletnim doświadczeniu. Następny rozdział firma rozpoczyna z ugruntowaną pozycją na rynku.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764