logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa WP z ofertą spotów audio

  PR 28.04.2016, przeczytano 581 razy

Grupa Wirtualna Polska, właściciel jednych z najpopularniejszych pod względem odsłon internetowych platform radiowych: Open FM i PolskaStacja, wprowadza do desktopowej oferty reklamowej spoty audio. GWP integruje je z WP Data Power, zaawansowanym narzędziem wykorzystującym siłę danych, co czyni ofertę unikatową na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-wp-z-oferta-spotow-audio,28369,artykul.html

W obu stacjach radiowych, docierających do atrakcyjnej grupy docelowej młodych 15-34 (Open Fm) i dorosłych 25+ (PolskaStacja), oferujemy reklamodawcom aż 190 kanałów muzycznych. Co istotne, obie stacje generują na desktopie niemal 7,3 miliona streamów miesięcznie* – mówi Andrzej Tuzinowski, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego w Grupie Wirtualna Polska. – Już niedługo podobne rozwiązania reklamowe wprowadzimy w naszych radiowych aplikacjach mobilnych – dodaje.

Emisja spotów audio została skorelowana z całą ofertą reklamową GWP, co gwarantuje nie tylko optymalny zasięg kampanii wykorzystującej ten format, ale też precyzyjne targetowanie i retartgetowanie. Co ważne, sprzężenie spotów z WP Data Power pozwala na zaawansowaną personalizację przekazu, optymalizację efektów kampanii reklamowej czy dotarcie do użytkownika zainteresowanego konkretnym produktem bądź usługą.

- Zapewniamy zasięg i atrakcyjną ekspozycję. W ofercie mamy spoty o długości 15 i 30 sekund, przy czym spot 30-sekundowy jest emitowany w ekskluzywnym bloku reklamowym, skupiając całą uwagę słuchacza – mówi Małgorzata Pogorzelska, Ad Product Manager. – W przeciwieństwie do tradycyjnego radia, ograniczamy emisję spotów właśnie do 30s w ciągu godziny. Z naszego badania wynika, że spoty audio w internetowych stacjach radiowych to najbardziej akceptowalna z form reklamowych przez ich użytkowników**.

Platforma WP Data Power pozwala na optymalne dopasowanie treści reklam do oczekiwań odbiorców, z pełnym poszanowaniem prywatności userów. W celu optymalizacji kampanii, Grupa WP wykorzystuje zaawansowane narzędzia big data, umożliwiające analizę zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym i natychmiastowe dopasowanie do nich treści reklamowych. WP Data Power umożliwia integrację danych GWP z danymi reklamodawcy i jego partnerów, co w połączeniu z autorską metodologią analizy danych, opracowaną przez WP, gwarantuje precyzyjne tworzenie grup docelowych i optymalny zasięg na powierzchni Grupy.

O OpenFM i PolskaStacja.pl

Open FM i PolskaStacja to jedne z najpopularniejszych internetowych stacji radiowych w Polsce, które udostępniają w sumie 190 dedykowanych kanałów muzycznych. Z łączną liczbą 93 mln odsłon krajowych miesięcznie***, przez co razem plasują się na pozycji lidera w świadczeniu tej popularnej usługi online. Jednocześnie są to radia internetowe, które razem w największym stopniu angażują użytkowników mobilnych. Już sama aplikacja Open FM mobile ma 2,1 mln cookies mobilnych i prawie 82 mln odsłon mobilnych****.

Źródło: Wirtualna Polska

Dodatkowe informacje:

* za: dane wewnętrzne GWP, marzec 2016
** za: IPSOS, kwiecień 2016, FGI, użytkownicy internetowych stacji radiowych i stacji radiowych FM, 15-38
*** za: Megapanel PBI/ Gemius, Grudzień 2015
**** za: Megapanel PBI/ Gemius, Grudzień 2015

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764