logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa WPP rozwija swoje interaktywne kompetencje w Polsce

  PR 05.09.2012, przeczytano 1056 razy

Działająca od ponad dwóch lat w Polsce czołowa międzynarodowa agencja interaktywna Fortune Cookie weszła w skład światowego lidera branży marketingowej – Grupy WPP. Fortune Cookie będzie teraz świadczyć swoje usługi pod marką Possible, będącej interaktywnym ramieniem WPP. Inwestycja ma na celu rozwinięcie kompetencji Possible na rynku brytyjskim oraz utrzymanie pozycji najszybciej rozwijającej się agencji w Europie Środkowo-Wschodniej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-wpp-rozwija-swoje-interaktywne-kompetencje-w-polsce,16517,artykul.html

Zatrudniająca ponad dwustu specjalistów m.in. na terenie Wielkiej Brytanii, Australii, Holandii oraz Stanów Zjednoczonych agencja Fortune Cookie, rozpoczęła świadczenie swoich usług pod marką Possible w sierpniu br. Posiadająca 26 biur na całym świecie Possible była wielokrotnie w licznych konkursach interaktywnych, jak Effie Awards czy Cannes Lion Festival. W gronie jej klientów znajdują się tak uznane firmy, jak m.in. Microsoft, Mazda, Procter & Gamble, czy Nokia.

Według przedstawicieli Possible, włączenie Fortune Cookie do struktur firmy ma umożliwić jej dalszą ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej i utrzymanie miana najszybciej rozwijającej się agencji w tym regionie. W planach tych wiodącą rolę odegrać ma właśnie polski oddział – Possible Poland.

Polski oddział firmy Fortune Cookie (obecnie Possible Poland), z siedzibą w Chorzowie, prowadził dotąd projekty m.in. dla takich marek, jak UEFA, AEGON, Europcar, Tauron Polska Energia czy Lovi. Obecnie w śląskiej centrali firmy pracuje ponad 50 specjalistów, m.in. z zakresu projektowania aplikacji mobilnych, User Experience, Designu oraz Accesibility. Polscy programiści niedawno zakończyli pracę m.in. nad aplikacją mobilną dla największego przewoźnika w Wielkiej Brytanii - firmy National Rail, z której korzystali uczestnicy Igrzysk Olimpijskich w Londynie.

- Na przestrzeni ostatnich dwóch lat udało nam się osiągnąć wysoką  pozycję na polskim rynku usług interaktywnych. Dołączenie do struktur Possible stawia przed nami szanse nie tylko na nowe projekty, ale też rozwinięcie skrzydeł w nowych obszarach. Z drugiej strony jest to potwierdzenie, że nasi specjaliści w Polsce mogą pochwalić się jednymi z najlepszych projektów nie tylko w Polsce, ale też na świecie. – mówi Szczepan Wącław, managing director Possible Poland.

Wejście Fortune Cookie w struktury Possible pomoże firmie w objęciu pozycji lidera branży interaktywnej na bardzo wymagającym i mocno obsadzonym rynku brytyjskim. W realizacji tych celów ma pomóc ponad piętnastoletnie doświadczenie Fortune Cookie w realizacji projektów na terenie Wielkiej Brytanii oraz połączenie kompetencji i potencjału technologicznego obydwu firm.

- Jednym z kluczowych celi strategicznych Possible jest optymalne wykorzystanie potencjału drzemiącego w Europie Środkowo-Wschodniej. Projekty realizowane przez nas, jako polski oddział Fortune Cookie cieszą się dużym uznaniem i jesteśmy pewni, że dzięki tej współpracy coraz więcej międzynarodowych projektów  będzie tworzonych w Polsce – dodaje Szczepan Wącław.

Oprócz Polski, Possible posiada obecnie swoje europejskie oddziały w Rumunii, Serbii, a także na Węgrzech. Po włączeniu Fortune Cookie w struktury Possible, w 26 oddziałach (położonych w Ameryce Północnej, Europie, Bliskim Wschodzie, Afryce oraz Azji) pracuje łącznie blisko 1500 osób. Skutkiem transakcji będzie również utworzenie dwóch nowych oddziałów w Australii.

Źródło: Possible

www.possible.com

Dodatkowe informacje:

Possible to jeden z liderów branży marketingowej, należący do największej na świecie grupy świadczącej usługi komunikacyjne - WPP. Firma posiada ponad 26 oddziałów na całym świecie, w tym w Nowym Jorku, Londynie, Szanghaju, Nowym Delhi, Los Angeles, Seattle, Singapurze, Sao Paulo, a także w Chorzowie. Do grona klientów firmy należą: AT&T, Barclays, Comcast, Fundacja Billa i Melindy Gates’ów, Procter & Gamble, Nokia, Microsoft, Mazda oraz Starwood Hotels and Resorts Worldwide.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764