logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Wyborcza, AMS i Tandem Media wyróżnione w rankingu Media&Marketing Polska

  PR 03.12.2021, przeczytano 806 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS został doceniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-wyborcza%2C-ams-i-tandem-media-wyroznione-w-rankingu-mediaandmarketing-polska,394003,artykul.html

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2021” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano, które zespoły sprzedażowe mediów wypadły najlepiej i zaproponowały rynkowi kreatywne rozwiązania w trudnym, pandemicznym czasie. Redakcja magazynu w swoim zestawieniu uwzględniła również efekty biznesowe poszczególnych podmiotów, pionierski i unikatowy charakter zaproponowanych rozwiązań, a także wolę walki zespołów.

Grupa Wyborcza znalazła się w czołówce najlepiej ocenionych biur reklamy na rynku dzienników, otrzymując nagrodę specjalną oraz tytuł: „Spec od cyfryzacji”. Zespół sprzedaży „Wyborczej” otrzymał najwyższe noty w kategorii profesjonalna obsługa kampanii internetowych, wysoki wynik osiągnął także w zakresie oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań. Oprócz tego klienci chwalili biuro m.in. za ofertę ciekawych rozwiązań. W uzasadnieniu można przeczytać: Biuro reklamy Grupa Wyborcza pod wodzą Joanny Kwas cały czas rozwija ofertę zgodnie z założeniem digital first, skupiając się na ruchu do prawdziwych użytkowników. Działania koncentruje na dostarczaniu ofert uwzględniających jakość, brand safety i antyfraud. Tworząc rozwiązania, wykorzystuje synergię digitalu i prasy. Kontynuując strategię people first, koncentruje się na subskrybentach, podążając za użytkownikiem zgodnie z rytmem i sposobem, w jaki konsumuje treści.

W tegorocznym rankingu biur reklamy wyróżnione zostały ponadto dwa inne zespoły sprzedaży z Grupy Agora: Tandem Media oraz AMS.

Tandem Media – broker kinowo-radiowo-podcastowy, pośredniczący m.in. w sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych Grupy Radiowej Agora, otrzymał wyróżnienie pt. „Siła cyfrowego audio” za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, w tym konsekwentne wspieranie podcastów. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany kampanii, mocną stroną biura jest także szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na briefy.

Zespół AMS został wyróżniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH oraz bardzo ciekawą ofertę firmy. Doceniono szeroką ekoofertę rozwiązań reklamowych, propozycje Digital OOH firmy, w tym ofertę nośników cyfrowych w 37 galeriach i centrach handlowych na terenie 30 miast w Polsce oraz wprowadzenie w 2021 r. zakupu produktowego. AMS zwyciężył w 5 z 6 kategorii, w tym w ocenie ogólnej biur reklamy outdoorowej.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 21-29 października 2021 r. przez Kantar Polska. Raport zawiera ocenę biur reklamy następujących segmentów rynku: telewizja, internet, radio, magazyny, dziennika i OOH oraz portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764