logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Wyborcza, AMS i Tandem Media wyróżnione w rankingu Media&Marketing Polska

  PR 03.12.2021, przeczytano 809 razy

W raporcie „Biura Reklamy 2021” przygotowanym przez branżowy magazyn „Media&Marketing Polska” Grupa Wyborcza - zespół sprzedaży Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej” zdobył nagrodę specjalną oraz tytuł „Speca od cyfryzacji”. Tandem Media otrzymał wyróżnienie za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, a AMS został doceniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-wyborcza%2C-ams-i-tandem-media-wyroznione-w-rankingu-mediaandmarketing-polska,394003,artykul.html

W badaniu Kantara „Biura Reklamy 2021” przeprowadzonym dla „Media&Marketing Polska" oceniano, które zespoły sprzedażowe mediów wypadły najlepiej i zaproponowały rynkowi kreatywne rozwiązania w trudnym, pandemicznym czasie. Redakcja magazynu w swoim zestawieniu uwzględniła również efekty biznesowe poszczególnych podmiotów, pionierski i unikatowy charakter zaproponowanych rozwiązań, a także wolę walki zespołów.

Grupa Wyborcza znalazła się w czołówce najlepiej ocenionych biur reklamy na rynku dzienników, otrzymując nagrodę specjalną oraz tytuł: „Spec od cyfryzacji”. Zespół sprzedaży „Wyborczej” otrzymał najwyższe noty w kategorii profesjonalna obsługa kampanii internetowych, wysoki wynik osiągnął także w zakresie oferowania atrakcyjnych formatów i rozwiązań. Oprócz tego klienci chwalili biuro m.in. za ofertę ciekawych rozwiązań. W uzasadnieniu można przeczytać: Biuro reklamy Grupa Wyborcza pod wodzą Joanny Kwas cały czas rozwija ofertę zgodnie z założeniem digital first, skupiając się na ruchu do prawdziwych użytkowników. Działania koncentruje na dostarczaniu ofert uwzględniających jakość, brand safety i antyfraud. Tworząc rozwiązania, wykorzystuje synergię digitalu i prasy. Kontynuując strategię people first, koncentruje się na subskrybentach, podążając za użytkownikiem zgodnie z rytmem i sposobem, w jaki konsumuje treści.

W tegorocznym rankingu biur reklamy wyróżnione zostały ponadto dwa inne zespoły sprzedaży z Grupy Agora: Tandem Media oraz AMS.

Tandem Media – broker kinowo-radiowo-podcastowy, pośredniczący m.in. w sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych Grupy Radiowej Agora, otrzymał wyróżnienie pt. „Siła cyfrowego audio” za oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań, w tym konsekwentne wspieranie podcastów. Klienci szczególnie cenią Tandem Media za elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany kampanii, mocną stroną biura jest także szybkie i wyczerpujące odpowiadanie na briefy.

Zespół AMS został wyróżniony za wyznaczanie ekologicznych trendów w branży OOH oraz bardzo ciekawą ofertę firmy. Doceniono szeroką ekoofertę rozwiązań reklamowych, propozycje Digital OOH firmy, w tym ofertę nośników cyfrowych w 37 galeriach i centrach handlowych na terenie 30 miast w Polsce oraz wprowadzenie w 2021 r. zakupu produktowego. AMS zwyciężył w 5 z 6 kategorii, w tym w ocenie ogólnej biur reklamy outdoorowej.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów reprezentujących domy mediowe. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 21-29 października 2021 r. przez Kantar Polska. Raport zawiera ocenę biur reklamy następujących segmentów rynku: telewizja, internet, radio, magazyny, dziennika i OOH oraz portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764