logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Wyborcza powraca z nowym cyklem eksperckich webinarów

  PR 24.10.2022, przeczytano 581 razy

Już w najbliższy czwartek, 7 grudnia 2022 r. w godz. 14:00-15:00 odbędzie się spotkanie online pod hasłem "Ekologia ma znaczenie. Perspektywa konsumenta, redakcji i biznesu", poświęcone m.in. oczekiwaniom współczesnych konsumentów wobec firm oraz perspektywie na ten temat dziennikarzy piszących o ekologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-wyborcza-powraca-z-nowym-cyklem-eksperckich-webinarow,397727,artykul.html

Konsumenci zwracają dziś baczną uwagę na wpływ biznesu na środowisko i oczekują od firm podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska. Jednak sama segregacja śmieci czy panele fotowoltaiczne umieszczone na budynku firmy to dziś za mało. Tego, w jaki jeszcze sposób biznes może być bardziej eko, czego od firm oczekują konsumenci i jaka jest perspektywa dziennikarzy piszących o ekologii, dowiedzą się uczestnicy najbliższego webinaru Grupy Wyborcza.

Jego ważnymi tematami będą także: trendy w działaniach w obszarze ochrony klimatu, inspirujące przykłady proekologicznych działań firm z Polski i ze świata, a także strategia klimatyczna "Wyborczej" na 2023 rok.

Spotkanie poprowadzą Aleksander Gurgul, dziennikarz i redaktor prowadzący dział Klimat i środowisko​ Wyborcza.pl oraz Marta Ręczmin, dyrektorka ds. sprzedaży, szefowa obszaru ekologia w zespole Wyborcza.pl.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy. Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Spotkanie "Ekologia ma znaczenie. Perspektywa konsumenta, redakcji i biznesu" to pierwszy z nowego cyklu webinarów, które Grupa Wyborcza prowadzi od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa Wyborcza to zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach dostępnych za paywallem: Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl oraz Wyborcza.biz, a także w „Gazecie Wyborczej”, „Wysokich Obcasach”, w magazynach „Książki. Magazyn do czytania” i „Wysokie Obcasy Extra”, w serwisach logo24.pl i magazyn-kuchnia.pl oraz w aplikacji „Gazety Wyborczej”. W portfolio Grupy Wyborcza znajdują się także wydarzenia, m.in. Olsztyn Green Festival czy Co Jest Grane Festival.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764