Już w najbliższy czwartek, 7 grudnia 2022 r. w godz. 14:00-15:00 odbędzie się spotkanie online pod hasłem "Ekologia ma znaczenie. Perspektywa konsumenta, redakcji i biznesu", poświęcone m.in. oczekiwaniom współczesnych konsumentów wobec firm oraz perspektywie na ten temat dziennikarzy piszących o ekologii.
Konsumenci zwracają dziś baczną uwagę na wpływ biznesu na środowisko i oczekują od firm podejmowania działań mających na celu ochronę środowiska. Jednak sama segregacja śmieci czy panele fotowoltaiczne umieszczone na budynku firmy to dziś za mało. Tego, w jaki jeszcze sposób biznes może być bardziej eko, czego od firm oczekują konsumenci i jaka jest perspektywa dziennikarzy piszących o ekologii, dowiedzą się uczestnicy najbliższego webinaru Grupy Wyborcza.
Jego ważnymi tematami będą także: trendy w działaniach w obszarze ochrony klimatu, inspirujące przykłady proekologicznych działań firm z Polski i ze świata, a także strategia klimatyczna "Wyborczej" na 2023 rok.
Spotkanie poprowadzą Aleksander Gurgul, dziennikarz i redaktor prowadzący dział Klimat i środowisko Wyborcza.pl oraz Marta Ręczmin, dyrektorka ds. sprzedaży, szefowa obszaru ekologia w zespole Wyborcza.pl.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy. Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.
Spotkanie "Ekologia ma znaczenie. Perspektywa konsumenta, redakcji i biznesu" to pierwszy z nowego cyklu webinarów, które Grupa Wyborcza prowadzi od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet.
Źródło: Agora S.A.