logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ZPR Media dołącza do INMA

  PR 13.12.2024, przeczytano 704 razy
ilustracja

Grupa ZPR Media, jedna z największych grup medialnych w Polsce, oficjalnie dołączyła do International News Media Association (INMA). Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-zpr-media-dolacza-do-inma,406863,artykul.html

Członkostwo w INMA otwiera Grupie ZPR Media nowe możliwości współpracy na skalę międzynarodową, dostęp do analiz, raportów i innowacyjnych rozwiązań w obszarach takich jak subskrypcje cyfrowe, reklama, big data, integracja z platformami technologicznymi czy rozwój jakościowego dziennikarstwa.

INMA to sprawdzona, profesjonalna i prestiżowa organizacja zrzeszająca media na całym świecie. Dla nas to szansa na dostęp do wiedzy, doświadczeń i inspiracji w doskonałym gronie profesjonalistów. Jesteśmy dumni z możliwości uczestniczenia w międzynarodowych projektach i inicjatywach, które wpłyną na przyszłość naszej branży” – mówi Rafał Arciszewski, prezes spółki Time SA wchodzącej w skład Grupy ZPR Media.

INMA wspiera liderów mediów poprzez organizację konferencji, webinariów, konkursów oraz dzielenie się najlepszymi praktykami. Dzięki członkostwu Grupa ZPR Media planuje umocnić swoją pozycję w Polsce i wzbogacić swoje portfolio o rozwiązania, które odpowiadają na współczesne wyzwania branży medialnej.

Źródło: Grupa ZPR Media / Time SA

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ślepe pozwy pomogą walczyć z hejtem w internecie
Wprowadzenie instytucji tzw. ślepego pozwu pozwoli skuteczniej ścigać za naruszenie dóbr osobistych popełnione przez anonimowych internautów. Przepisy pozwolą na złożenie pozwu w sytuacji, gdy poszkodowany nie zna danych identyfikujących hejtera. Krajowa Rada Sądownictwa i Sąd Najwyższy ostrzegają, że nowelizacja może doprowadzić do znacznego...
Sieć audioXi, flagowa platforma Grupy RMF do cyfrowej reklamy audio, regularnie powiększa swoje zasięgi. Na przełomie roku do jej grona dołączyły dwie nowe rozgłośnie lokalne. Jak działa nowoczesna platforma i jakie korzyści niesie dla rozgłośni?
Janusz Schwertner z programem kryminalnym na kanale Gońca
Janusz Schwertner poprowadzi nowy program o tematyce kryminalnej, który od najbliższej niedzieli (26.01) będzie cotygodniowo emitowany na kanale Gońca na YouTube.
Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764