logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ZPR Media z nową ofertą reklamową „6+”

  PR 07.10.2015, przeczytano 892 razy

Grupa ZPR Media wprowadza na rynek specjalną propozycję reklamową, skierowaną do Klientów branży zdrowotnej. Nowa oferta „6+” bazuje na portalu Poradnikzdrowie.pl, który jest niekwestionowanym liderem w segmencie Zdrowie i medycyna. Jej uzupełnienie stanowią działania crossmediowe wykorzystujące potencjał Grupy ZPR Media: radio, telewizję, prasę, Internet oraz produkcję eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-zpr-media-z-nowa-oferta-reklamowa-6%2B,26186,artykul.html

Najnowsza oferta Grupy ZPR Media zawiera szeroki wachlarz rozwiązań w serwisie Poradnikzdrowie.pl (4,2 mln realnych użytkowników i 25,4 mln odsłon w skali miesiąca*) w połączeniu z innymi mediami Grupy ZPR Media. Poradnikzdrowie.pl jest synonimem rzetelności i wiarygodności w zakresie prezentowanej tematyki. Jego zawartość redakcyjna powstaje dzięki współpracy z ekspertami i specjalistami, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wszystkich materiałów. Serwis zawiera obecnie ponad 90 tys. artykułów i porad, poruszających tematy z różnych dziedzin zdrowia i medycyny (profilaktyka, metody leczenia, sposoby dbania o urodę i kondycję fizyczną, zasady zdrowego odżywiania). Poradnikzdrowie.pl aktywnie angażuje użytkowników, dając im możliwość wypowiadania się na FORUM i komentowania artykułów (ponad 140 tys. wartościowych komentarzy użytkowników), zadawania pytań ekspertom oraz oferując udział w sondach i plebiscytach.

Oferta reklamowa „6+” pozwala Klientom na kompleksowe wykorzystanie możliwości reklamowych i redakcyjnych wszystkich marek Grupy ZPR Media. Formy reklamowe na stronie Poradnikzdrowie.pl wzbogacone zostały o działania crossmediowe z wykorzystaniem stacji radiowych (Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, Eska ROCK, Radio Plus), kanałów telewizyjnych (POLO TV, ESKA TV, FOKUS TV, VOX Music TV), prasy („Super Express”, „Zdrowie”, „M jak mama”), Internetu, a także poprzez organizację eventów.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty „6+”, zyskają możliwość budowy wizerunku i świadomości swoich marek z wykorzystaniem eksperckiego i wiarygodnego kontentu. Tworzone treści dystrybuowane w efektywny sposób w wielu mediach, oparte na content marketingu i formatach natywnych, dają możliwość tworzenia spójnych komunikatów marketingowych. Mocną stroną oferty to również wysokie zasięgi i efektywne formaty reklamowe.

Oferta „6+” udostępniona została 7 października br. Za sprzedaż odpowiada IDMnet SA, dom sprzedaży reklamy internetowej i telewizyjnej, należący do Grupy ZPR Media.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Megapanel/PBI z lipca 2015 roku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764