logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ZPR Media z nową ofertą reklamową „6+”

  PR 07.10.2015, przeczytano 896 razy

Grupa ZPR Media wprowadza na rynek specjalną propozycję reklamową, skierowaną do Klientów branży zdrowotnej. Nowa oferta „6+” bazuje na portalu Poradnikzdrowie.pl, który jest niekwestionowanym liderem w segmencie Zdrowie i medycyna. Jej uzupełnienie stanowią działania crossmediowe wykorzystujące potencjał Grupy ZPR Media: radio, telewizję, prasę, Internet oraz produkcję eventów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-zpr-media-z-nowa-oferta-reklamowa-6%2B,26186,artykul.html

Najnowsza oferta Grupy ZPR Media zawiera szeroki wachlarz rozwiązań w serwisie Poradnikzdrowie.pl (4,2 mln realnych użytkowników i 25,4 mln odsłon w skali miesiąca*) w połączeniu z innymi mediami Grupy ZPR Media. Poradnikzdrowie.pl jest synonimem rzetelności i wiarygodności w zakresie prezentowanej tematyki. Jego zawartość redakcyjna powstaje dzięki współpracy z ekspertami i specjalistami, co gwarantuje wysoki poziom merytoryczny wszystkich materiałów. Serwis zawiera obecnie ponad 90 tys. artykułów i porad, poruszających tematy z różnych dziedzin zdrowia i medycyny (profilaktyka, metody leczenia, sposoby dbania o urodę i kondycję fizyczną, zasady zdrowego odżywiania). Poradnikzdrowie.pl aktywnie angażuje użytkowników, dając im możliwość wypowiadania się na FORUM i komentowania artykułów (ponad 140 tys. wartościowych komentarzy użytkowników), zadawania pytań ekspertom oraz oferując udział w sondach i plebiscytach.

Oferta reklamowa „6+” pozwala Klientom na kompleksowe wykorzystanie możliwości reklamowych i redakcyjnych wszystkich marek Grupy ZPR Media. Formy reklamowe na stronie Poradnikzdrowie.pl wzbogacone zostały o działania crossmediowe z wykorzystaniem stacji radiowych (Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA, Eska ROCK, Radio Plus), kanałów telewizyjnych (POLO TV, ESKA TV, FOKUS TV, VOX Music TV), prasy („Super Express”, „Zdrowie”, „M jak mama”), Internetu, a także poprzez organizację eventów.

Klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty „6+”, zyskają możliwość budowy wizerunku i świadomości swoich marek z wykorzystaniem eksperckiego i wiarygodnego kontentu. Tworzone treści dystrybuowane w efektywny sposób w wielu mediach, oparte na content marketingu i formatach natywnych, dają możliwość tworzenia spójnych komunikatów marketingowych. Mocną stroną oferty to również wysokie zasięgi i efektywne formaty reklamowe.

Oferta „6+” udostępniona została 7 października br. Za sprzedaż odpowiada IDMnet SA, dom sprzedaży reklamy internetowej i telewizyjnej, należący do Grupy ZPR Media.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

Dodatkowe informacje:

* Badanie Megapanel/PBI z lipca 2015 roku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764