logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”

  PR 19.09.2024, przeczytano 500 razy
ilustracja
Michał Poklękowski

19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-zpr-media-z-seria-reportazy-audio-_polska-na-ucho_,405726,artykul.html

„Polska na ucho” to opowieści o życiu, współczesności i historii. Bohaterami nowej serii są ludzie żyjący w Polsce, ich sprawy, problemy, codzienność. Kolejne reportaże, trwające od 45 do 60 minut, publikowane są w każdy czwartek o godzinie 12 na Mediateka.pl/polskanaucho, wszystkich serwisach Grupy ZPR Media oraz popularnych platformach podcastowych.

Gospodarzem serii jest Michał Poklękowski, dziennikarz Eski ROCK, gdzie prowadzi m.in. popularny program i podcast o tematyce społecznej „Drogowskazy”. Producentem i pomysłodawcą projektu jest Mikołaj Wojtaszewski – producent i realizator wielu podcastów i programów radiowych. Autorką okładki, ilustracji i strony www jest Agata Gumółka, produkcyjnie przygotował ją Karol Gruszka.

Serię rozpoczyna reportaż Dariusza Brombosza, radiowego dziennikarza Grupy ZPR Media ze Śląska, pt. „Halemba”. Opowiada o tragedii w tej kopalni z 2006 roku. Mieszkańcy Rudy Śląskiej do dziś pamiętają wydarzenia sprzed 18 lat, kiedy w wyniku wybuchu metanu i pyłu węglowego, zginęło 23 mężczyzn. Bohaterowie reportażu z bólem wracają do dramatycznych wypadków historii polskiego górnictwa.

Grupa ZPR Media w swoich serwisach emituje obecnie blisko 50 serii podcastowych o różnorodnej tematyce, które w tym roku, do końca sierpnia, zanotowały już ponad 11 mln odtworzeń. Największą popularnością cieszą się aktualnie „Drogowskazy” Aleksandry Galant i Michała Poklękowskiego, „ZŁO” Marty Kiermasz, „Pokój Zbrodni” Bartosza Wojsa, „Mellina” Marcina Mellera i „Nie ma głupich pytań” Eweliny Kamińskiej. Wszystkie podcasty dostępne są w serwisie Mediateka.pl oraz popularnych platformach streamingowych.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764