logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Żywiec partnerem kampanii Zielona Wstążka #Dlaplanety

  PR 07.06.2019, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Żywiec została partnerem głównym kampanii Zielona Wstążka #DlaPlanety prowadzonej z okazji Światowego Dnia Środowiska przez Centrum UNEP/GRID-Warszawa realizującym w Polsce misję Programu Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska. W tym szczególnym dniu nasi pracownicy oraz goście Muzeum Browaru w Żywcu dowiedzą się o tym, jak małe zmiany w codziennym życiu mogą stworzyć lepszą atmosferę dla środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-zywiec-partnerem-kampanii-zielona-wstazka-dlaplanety,382815,artykul.html

- Wierzymy, że troska o środowisko i zrównoważony rozwój zaczyna się w domu i że tylko działając wspólnie możemy wprowadzać pozytywne zmiany w otoczeniu. Z tego powodu w Światowym Dniu Środowiska zostaliśmy partnerem głównym akcji Zielona Wstążka #DlaPlanety”. - Magdalena Brzezińska Kierownik Działu Korporacyjnego Grupy Żywiec

Muzeum Browaru zaświeci przykładem, podświetlając swoje sale na zielono, a pracownicy Arcyksiążęcego Browaru w Żywcu będą rozmawiać z gośćmi odwiedzającymi Muzeum Browaru w Żywcu o tym, dlaczego warto oddawać butelki zwrotne, a także o ich EKOpostanowieniach.

W ramach kampanii Grupa Żywiec wspólnie z Centrum UNEP/GRID-Warszawa przygotowała także konkurs, w którym będzie można zdobyć specjalną torbę, która ułatwia oddawanie butelek zwrotnych – najbardziej przyjaznych dla środowiska opakowań.

W Grupie Żywiec warzymy lepszy świat – nie tylko w Dniu Środowiska

Zmiany klimatu to jedno z największych wyzwań, przed którymi wszyscy stoimy, a które będą miały wpływ na zasoby i składniki, z których warzymy piwo. Dlatego zaczynamy od siebie i dbamy o to, żeby w Grupie Żywiec nic się nie marnowało, a produkcja piwa była jak najbardziej efektywna i przyjazna środowisku.

Motywem przewodnim tegorocznego Światowego Dnia Środowiska jest przyjęte przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Środowiska hasło #BeatAirPollution. Razem z kampanią BreatheLife stało się ono inspiracją dla tegorocznej Zielonej Wstążki. W tym roku akcja skupia się na problemie jakości powietrza.

Z uwagi na ukształtowanie terenu problem jakości powietrza w sposób szczególny dotyka Żywca – miejsca w którym pracujemy i żyjemy. Od lat inwestujemy w rozwiązania, dzięki którym regularnie ograniczamy emisję CO2 na każdym etapie naszej działalności – w tym w produkcji i w transporcie. Mamy efekty, w ciągu ostatnich 10 lat udało nam się ograniczyć emisje CO2 o 50% w całej Grupie Żywiec.

Chcemy być także częścią rozwiązania problemu smogu w Żywcu. Dlatego współpracujemy blisko z władzami miasta i mieszkańcami, po to, żeby pomóc zbudować świadomość na temat smogu i tego co wszyscy możemy robić, żeby w naszym mieście oddychać czystym powietrzem. W ubiegłych latach sfinansowaliśmy  ustawienie specjalnych czujników powietrza, które w czasie rzeczywistym wskazują poziom czystości w różnych dzielnicach Żywca, a także wspólnie z lokalną organizacją pozarządową przeprowadziliśmy kampanię Eko-Edukatorzy w której młodzież z Żywca rozmawiała z mieszkańcami na temat tego w jaki sposób ogrzewać domy, żeby zaoszczędzić pieniądze i zadbać o czyste powietrze.

Piwo to przede wszystkim doskonała woda więc tak ważne jest dbanie o odnawianie jej zasobów. Dlatego w naszym browarze robimy co możemy, żeby każdą kroplę wody używanej do mycia butelek lub innych procesów technologicznych zawracać, oczyszczać i używać ponownie. Dzięki technologii i doświadczeniu pracowników Arcyksiążęcy Browar w Żywcu należy do światowej czołówki browarów o najniższym zużyciu wody. Wszystko po to, żeby najlepsza woda mogła stać się piwem.

Dbamy o to, żeby w naszych browarach nic się nie marnowało. Odpady, które powstają w procesie produkcji piwa już niemal w ogóle nie trafiają na składowisko śmieci, ale są poddawane recyklingi lub odzyskowi, a pozostałości takie jak młóto browarniane lub gęstwa drożdżowa są niemal w całości wykorzystywane w rolnictwie.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764