Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.
W polskiej wersji po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć Leszka Kuzaja – czterokrotnego mistrza rajdowego Polski i wicemistrza Europy w rajdach samochodowych. Wraz z nim wystąpił jego obecny pilot Walijczyk, Craig Parry.
W spocie przygotowanym przez Gruppa66 Ogilvy na ringu naprzeciw siebie do testu wytrzymałościowego stają dwa sportowe samochody. Jeden używa oleju Castrol Edge i to zapewnia mu zwycięstwo. Sekunduje mu wspomniany mistrzowski duet Leszek Kuzaj i Craig Parry. Zrealizowany z rozmachem spot charakteryzują żywe kolory i dynamiczne sportowe ujęcia.
Główny przekaz kampanii to „maksimum mocy do 45% dłużej” – udowodnione na podstawie testów, że Castrol Edge Sport chroni silniki w ekstremalnych warunkach do 45% dłużej niż inne oleje syntetyczne.
Spot będzie emitowany od 1 kwietnia we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.
Za kampanię ze strony Klienta odpowiedzialni są: Ewa Stachyra, Marketing Activation Manager PCO; Maciej Gondko, European Brand Manager Castrol Edge.
Polską część kreacji przygotowali Dominik Przerwa, Art. Director i Marcin Bondar, Copywriter.
Za obsługę Klienta w Agencji odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Directora w składzie: Tomasz Smaczny, Account Director; Julia Piłasewicz, Junior Account Executive.
Dom mediowy: Mindshare.
Źródło: Castrol Lubricants