logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gruppa66 Ogilvy wprowadza Castrol Edge na ring

  PR 16.04.2008, przeczytano 1376 razy

Gruppa66 Ogilvy przygotowała nową kampanię dla firmy Castrol Lubricants. Agencja zaadaptowała do polskich warunków dynamiczną kreację stworzoną przez Ogilvy New York prezentującą właściwości oleju Castrol Edge.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gruppa66-ogilvy-wprowadza-castrol-edge-na-ring,7126,artykul.html

W polskiej wersji po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć, a nie tylko usłyszeć Leszka Kuzaja – czterokrotnego mistrza rajdowego Polski i wicemistrza Europy w rajdach samochodowych. Wraz z nim wystąpił jego obecny pilot Walijczyk, Craig Parry.

W spocie przygotowanym przez Gruppa66 Ogilvy na ringu naprzeciw siebie do testu wytrzymałościowego stają dwa sportowe samochody. Jeden używa oleju Castrol Edge i to zapewnia mu zwycięstwo. Sekunduje mu wspomniany mistrzowski duet Leszek Kuzaj i Craig Parry. Zrealizowany z rozmachem spot charakteryzują żywe kolory i dynamiczne sportowe ujęcia.

Główny przekaz kampanii to „maksimum mocy do 45% dłużej” – udowodnione na podstawie testów, że Castrol Edge Sport chroni silniki w ekstremalnych warunkach do 45% dłużej niż inne oleje syntetyczne.

Spot będzie emitowany od 1 kwietnia we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.

Za kampanię ze strony Klienta odpowiedzialni są: Ewa Stachyra, Marketing Activation Manager PCO; Maciej Gondko, European Brand Manager Castrol Edge.

Polską część kreacji przygotowali Dominik Przerwa, Art. Director i Marcin Bondar, Copywriter.

Za obsługę Klienta w Agencji odpowiada zespół Olgi Sobieraj, Client Service Directora w składzie: Tomasz Smaczny, Account Director; Julia Piłasewicz, Junior Account Executive.

Dom mediowy: Mindshare.

Źródło: Castrol Lubricants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764