logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gruzińskie smaki z Epsonem i Eizo

  PR 01.09.2015, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Już w tym tygodniu mieszkańcy i goście Lublina będą mogli wziąć cieszyć się ponad 100 atrakcjami składających się na Europejski Festiwal Smaku, którego motywem przewodnim jest Gruzja. Wydarzeniami, które zainteresują fotografów są warsztaty fotograficzne Leica oraz wystawa zdjęć Magdaleny Konik. Patronami wystawy są firmy Epson i EIZO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gruzinskie-smaki-z-epsonem-i-eizo,25833,artykul.html

Otwarcie wystawy Magdaleny Konik „Gruzja Magiczna” planowane jest w pierwszym dniu Festiwalu w Muzeum Lubelskim. Autorka od wielu lat zakochana jest w Gruzji i jej kulturze, od niedawna jest mieszkanką Tbilisi. Fotografie przedstawione podczas wystawy wykonane zostały podczas ubiegłorocznej samotnej podróży oraz w ostatnich miesiącach, specjalnie pod kątem wystawy. Przedstawiają magiczne obrazy miejsc, do których chce się pojechać, aby potem wielokrotnie wracać.

Drugim z wydarzeń są Dni Otwarte Leica, podczas których zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania tego producenta. W tym roku EIZO i Epson włączyły się do programu warsztatów. Dzięki temu możliwe będzie zaprezentowanie pełnego cyklu produkcyjnego – od wykonania fotografii poprzez jego edycję, kończąc na finalnym – zgodnym z założeniami autora wydrukiem.

Eizo zaprezentuje wybrane monitory do fotografii z serii ColorEdge, w tym najnowsze konstrukcje o rozdzielczości 4K. Goście Dni Otwartych Leica będą mieli możliwość obejrzenia na nich własnych zdjęć. Nasz ekspert pokaże, w jaki sposób kalibrować monitor. Chętni będą mogli dowiedzieć się, czym charakteryzują się profesjonalne monitory i co to jest system zarządzania barwą.

Natomiast Epson pokaże najnowsze drukarki pigmentowe SureColor CS-P600 i SC-P800, w których zastosowano po raz pierwszy atramenty Ultra Chrome HD charakteryzujące się bardzo szeroką gamą barw, doskonałymi przejściami tonalnymi oraz najgłębszą czernią na rynku, a dodatkowo wydrukowane na nich zdjęcia wyróżnia niebywała trwałość.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764