logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzech Luft nowym Head of Creation w Cape Morris

  PR 06.12.2023, przeczytano 450 razy
ilustracja

Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej agencja informowała, że dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, został awansowany na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzech-luft-nowym-head-of-creation-w-cape-morris,402365,artykul.html

Grzech Luft wcześniej związany był z agencją GONG, posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360 m.in. dla takich brandów, jak ING, Netflix, Tymbark, Ekstraklasa. Na swoim koncie ma ponad dwadzieścia najważniejszych nagród marketingowych w Polsce min.: KTR, Effie, Mixx, Innovation, a także shortlistę w międzynarodowym konkursie Golden Drum i statuetki Mixx Awards Europe.

W Cape Morris Grzegorz odpowiedzialny będzie za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

Dodatkowe informacje:

O Cape Morris:
Cape Morris to zespół blisko 50 specjalistów, pracujących z biur w Warszawie oraz we Frankfurcie, zajmujących się przygotowaniem strategii, komunikacji, prowadzeniem social mediów, zakupem i optymalizacją mediów oraz produkcją rozwiązań technologicznych. Agencja kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb swoich partnerów biznesowych, a wszelkie działania realizowane są zawsze przez pryzmat oraz ze zrozumieniem potrzeb konsumentów. Przez ostatnie lata agencja Cape Morris realizowała różnorodne projekty oraz kampanie 360 dla partnerów takich jak Bayer, Tefal, Krups, British American Tobacco, Wiśniowski, Laboratoire Native, Tullamore D.E.W i wielu innych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowość Biedronki promowana wspólnie z reprezentacją Polski
Współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z siecią Biedronka zaowocowała wprowadzeniem na rynek kolejnego produktu z serii Go Active, sygnowanego logotypem piłkarskiej reprezentacji Polski. Nowość marki własnej pod nazwą Peanut Powder to orzeszki ziemne prażone w formie proszku, o obniżonej zawartości tłuszczu – wspólnie opracowany i polecany przez...
Marka Emolium z kampanią w aplikacji Preglife
Emolium, marka tworząca specjalistyczne kosmetyki do pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy i ciała rozpoczęła współpracę z Preglife, aplikacją edukacyjną skierowaną do przyszłych oraz obecnych mam. Kampania ma na celu rozwianie wątpliwości i mitów dotyczących emolientów oraz podkreślenie ich znaczenia w codziennej pielęgnacji skóry dziecka.
Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764