logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz „Moment” Płaczek Ambasadorem marki Nikon w Polsce

  PR 23.05.2019, przeczytano 508 razy

Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-_moment_-placzek-ambasadorem-marki-nikon-w-polsce,382577,artykul.html

Grzegorz „Moment” Płaczek fotografią zajmuje się zawodowo od kilkunastu lat, uwieczniając na zdjęciach wyjątkowe ceremonie, sesje i reportaże ślubne. Realizował sesje fotograficzne zarówno w Polsce, jak i na świecie, podróżując m.in. do Francji, Meksyku, Mozambiku, RPA, Irlandii, Egiptu, USA czy na Malediwy. Jest założycielem SzkolaObrazu.pl, autorem książek poradnikowych o sztuce fotografii ślubnej oraz prowadzącym warsztaty dla Akademii Nikona.

W ciągu kilkunastu lat pracy w zawodzie Grzegorz „Moment” Płaczek zyskał uznanie środowiska fotografów, potwierdzone licznymi tytułami i nagrodami. W 2018 roku zdobył I miejsce w WPPI, najbardziej prestiżowym konkursie dla fotografów ślubnych na świecie. W tym samym roku zwyciężył w konkursie SWPP w Londynie w kategorii "Portret Avant Garde". Jest też dwukrotnym laureatem konkursu organizowanego przez Master Photographers Association - w 2018 roku otrzymał tam tytuł Kreatywnego Fotografa Roku, a dwa lata wcześniej organizacja MPA przyznała mu tytuł Fotografa Roku w kategorii „Portret kreatywny”. Otrzymał też tytuł Ślubnego Fotografa Roku 2015 według prestiżowej organizacji Master Photographers International Organization (MPIO) oraz Międzynarodowego Fotografa Roku – Best Award 2014 według IFPF w Azji.

- Ambasadorów marki Nikon wyróżnia najwyższy kunszt, profesjonalizm oraz kreatywne podejście do fotografii. Niezwykle cieszy nas fakt, że do tego prestiżowego grona dołącza już drugi Polak. Cieszy nas, że przyznając Grzegorzowi tytuł Ambasadora, marka Nikon może docenić tak doświadczonego i utalentowanego artystę. – mówi Magdalena Michalska-Szmidt, Marketing Manager Nikon CEE GmbH Oddział w Polsce.

Grzegorz „Moment” Płaczek dołączył do prestiżowego grona Ambasadorów marki Nikon w Europie. W ramach współpracy otrzyma dwa korpusy D5 oraz obiektywy: AF-S NIKKOR 70-200 mm F/2.8, NIKKOR MICRO 105 mm F/2.8 oraz NIKKOR 35 mm F/1.4.

- Uwieczniając w reportażach ślubnych najważniejsze dla nowożeńców chwile mam świadomość, że każde ujęcie jest niepowtarzalne. Te wyjątkowe momenty pomaga mi uchwycić sprzęt Nikona, na którym polegam już od wielu lat. Wiem, że priorytetami marki są najwyższa jakość, profesjonalizm i precyzja, dlatego tym bardziej jestem zaszczycony, że marka wybrała mnie na swojego Ambasadora – komentuje fotograf Grzegorz „Moment” Płaczek.

Do grona Ambasadorów marki Nikon na całym świecie należą wyłącznie najbardziej utalentowani i wpływowi artyści pracujący obecnie w branży. To uzdolnieni fotografowie, którzy opowiadanymi historiami wykraczają ponad przeciętną i cieszą się powszechnym uznaniem za swoją pasję, energię i zaangażowanie w to, co robią. Pierwszym Ambasadorem Nikon w Polsce został w 2018 roku Adam Nurkiewicz, fotograf sportowy będący autorem zdjęć publikowanych przez agencje na całym świecie, specjalizujący się w relacjach z najważniejszych rozgrywek i zawodów, niezależnie od dyscypliny.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764