logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Cygal nowym strategiem w 1000ideas

  PR 11.12.2018, przeczytano 488 razy

Do zespołu 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal obejmując stanowisko stratega. Dotychczas związany był z agencjami Insiginia i VML Poland oraz marką Royal Canin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-cygal-nowym-strategiem-w-1000ideas,380491,artykul.html

Grzegorz odpowiadać będzie za wsparcie w budowaniu strategii marek dla obecnych Klientów agencji, prowadzenie badań rynkowych oraz konkurencji, a także współpracę z działem client service przy bieżących przetargach.

– Jestem przekonany, że długoletnie doświadczenie oraz umiejętności Grzegorza dobrze sprawdzą się w codziennej pracy – przyznaje Maciej Młynek, dyrektor kreatywny 1000ideas. – Pierwsze wspólne projekty wykazały zrozumienie mechanizmów marketingowych i konsumenckich, świeże spojrzenie na komunikację oraz dobrą intuicję. Cieszymy się, że jest częścią naszego zespołu  –  dodaje.

Grzegorz Cygal związany jest z branżą reklamową od 2011 roku. W tym czasie współtworzył strategie dla marek z wielu obszarów, w tym m.in. FMCG, AGD, farmaceutycznego, finansowego, energetycznego, czy NGO. Prywatnie jest entuzjastą kultury miejskiej, analogowych nagrań i fotografii.

Źródło: 1000ideas

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764