logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko Business Development Directora w Green Parrot

  PR 28.06.2023, przeczytano 654 razy
ilustracja

Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-gorecki-obejmuje-stanowisko-business-development-directora-w-green-parrot,400577,artykul.html

Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group. W Green Parrot jest nieustannie od 2017 roku. Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów warto wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski.

Jako Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.

W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, Client Service Managerka i Magdalena Michałek-Mudło, Social Media Team Leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.

- Cieszę się z ogromnej szansy i perspektyw na nowym stanowisku. Green Parrot wypływa na coraz to szersze, także międzynarodowe, wody i pełna synergia wszystkich działów w organizacji jest nam niezbędna dla utrzymania tak dobrego tempa wzrostu, jak w ostatnich latach. - przewiduje Górecki.

- Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą. - mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.

Źródło: Green Parrot

www.greenparrot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764