logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Górecki obejmuje stanowisko Business Development Directora w Green Parrot

  PR 28.06.2023, przeczytano 437 razy
ilustracja

Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-gorecki-obejmuje-stanowisko-business-development-directora-w-green-parrot,400577,artykul.html

Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group. W Green Parrot jest nieustannie od 2017 roku. Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów warto wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski.

Jako Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.

W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, Client Service Managerka i Magdalena Michałek-Mudło, Social Media Team Leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.

- Cieszę się z ogromnej szansy i perspektyw na nowym stanowisku. Green Parrot wypływa na coraz to szersze, także międzynarodowe, wody i pełna synergia wszystkich działów w organizacji jest nam niezbędna dla utrzymania tak dobrego tempa wzrostu, jak w ostatnich latach. - przewiduje Górecki.

- Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą. - mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.

Źródło: Green Parrot

www.greenparrot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764