logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do orzechów

  PR 28.07.2021, przeczytano 297 razy
ilustracja

Grzegorz Kłusek, do tej pory New Business Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko Head of New Business.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grzegorz-klusek-awansuje-w-dziadku-do-orzechow,392440,artykul.html

Swoją karierę Grzegorz Kłusek zaczynał w krakowskiej agencji Brandbay, a następne doświadczenia zdobywał w OpusB. Od 2020 roku jest związany z Dziadkiem do orzechów, gdzie odpowiadał do tej pory za kontakt z nowymi klientami agencji. Awans wiąże się z poszerzeniem obowiązków o prowadzenie i nadzorowanie procesów wycen oraz przejęcie zarządzania zespołem w zakresie ofertowania projektów i kontaktu z obecnymi klientami agencji.

- Grzegorz dołączył do ekipy Dziadka do orzechów w jednym z najgorszych z punktu widzenia business developmentu momentów - w środku pandemii koronawirusa. Mimo niesprzyjających w tamtym okresie warunków z jego pomocą mocno rozszerzyliśmy grono naszych klientów. Po ponad roku wspólnej pracy jesteśmy pewni, że dział New Business trafia w dobre ręce - mówi Albert Stęclik, Planning Director & Founding Partner w agencji Dziadek do orzechów.

Grzegorz Kłusek współpracował z największymi polskimi i światowymi brandami, w tym Netflix, AmRest, Lajkonik, Maspex, Unilever, Coca-Cola, Canon, Costa Coffee, Pernod Ricard.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764