Od początku maja trwa na ekranach Cityboard Media kampania wafelków Grześki. To powrót marki na nośniki reklamy zewnętrznej.
W ostatnim czasie marka korzystała w różnych form reklamy, jednak w najnowszej kampanii postanowiła wrócić do reklamy zewnętrznej i komunikować się z klientem właśnie za pomocą OOH. Wafle Grześki produkowane są przez Goplanę i są jednymi z najlepiej sprzedających się w Polsce wafli w czekoladzie. Plakat reklamuje „gofrową” wersję wafelka, czyli „Grześki gofree”. Komunikacja opiera się wokół hasła: lekkości im nie odmówisz.
Kampania realizowana jest na 43 nośnikach supercityboard (12x4 m). Zaplanowano ją w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi oraz na Śląsku i w Trójmieście. Ekspozycja plakatów potrwa do końca maja. Za kreację odpowiada agencja JUST, a media zakupił Universal McCann.
Źródło: Cityboard Media