logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GTV partnerem reklamowym ME w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017

  PR 23.08.2017, przeczytano 674 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczynające się 24 sierpnia Mistrzostwa Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn to wielkie święto nie tylko dla zagorzałych fanów siatkówki. Firma GTV, konsekwentnie realizując swoją strategię zaangażowania w promowanie sportowej aktywności, została partnerem reklamowym tych prestiżowych rozgrywek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gtv-partnerem-reklamowym-me-w-pilce-siatkowej-mezczyzn-2017,33488,artykul.html

GTV to od lat mecenas polskiego sportu – firma jest partnerem Muzeum Legii Warszawa oraz cyklicznie organizuje ogólnopolskie turnieje piłkarskie dla drużyn młodzieżowych. – Nasze działania nie koncentrują się jedynie na wspieraniu piłki nożnej. Patronowaliśmy również Finałowemu Turniejowi Pucharu Polski w Piłce Ręcznej Mężczyzn, a teraz z dumą i ogromną radością, jako partner reklamowy, wspieramy organizację Mistrzostw Europy w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2017 – mówi Przemysław Szpojankowski, Marketing Manager w firmie GTV.

Jak przystało na międzynarodowego dystrybutora akcesoriów meblowych i oświetlenia LED, reklamy firmy GTV będzie można zobaczyć na bandach LED wokół boiska na wszystkich 36 meczach mistrzostw.

- Życzymy powodzenia wszystkim drużynom walczącym o mistrzowski tytuł, ale nasze serca są biało-czerwone – zapewnia z uśmiechem Przemysław Szpojankowski. – Wierzymy, że mieszanka doświadczenia i młodości, jaką stworzył Ferdinando De Giorgi, eksploduje formą na Stadionie Narodowym, a potem na parkietach w Trójmieście i Krakowie. W sporcie, tak jak w biznesie, liczy się pomysł, entuzjazm, konsekwencja i ciężka praca – a te lekcje nasza drużyna już odrobiła.

Polscy siatkarze rozpoczną grę o mistrzostwo starego kontynentu 24 sierpnia meczem z reprezentacją Serbii. - Łatwo nie będzie, dlatego podczas tego spotkania ważna będzie optymalna forma i dyspozycja poszczególnych zawodników, zgranie całej drużyny, odporność psychiczna i... aktywny doping. Dlatego tych, którzy w sporcie i w biznesie stawiają na najlepszych, zapraszamy do wspólnego kibicowania. Bądźcie z nami i z Biało – Czerwonymi – zachęca Przemysław Szpojankowski. -  My będziemy przed telebimami i telewizorami, na trybunach i… na LEDowych bandach.

Źródło: GTV

www.gtv.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764