logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GTV rozpoczyna współpracę z Darkiem „Stolarzem”

  PR 29.03.2018, przeczytano 500 razy
ilustracjastrzałka

GTV – międzynarodowy dystrybutor akcesoriów meblowych i oświetlenia – podpisał kontrakt z Darkiem Wardziakiem. W ramach współpracy znanego projektanta i stolarza z marką, powstanie seria filmików instruktażowych z wykorzystaniem produktów GTV, a sam Darek „Stolarz” pojawi się również na eventach organizowanych przez dystrybutorów współpracujących z marką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gtv-rozpoczyna-wspolprace-z-darkiem-_stolarzem_,35995,artykul.html

Darek „Stolarz” stał się popularny dzięki TVN-owskim programom takim, jak „Domowe rewolucje” czy „Dorota Was urządzi”. W listopadzie ubiegłego roku na antenie kanału HGTV wystartował autorski program „Darek Solo”, w którym Wardziak spełnia wnętrzarskie marzenia bohaterów programu.

Najpopularniejszy stolarz w Polsce pojawi się na dziesięciu eventach organizowanych u największych dystrybutorów akcesoriów meblowych GTV. Ponadto w ramach współpracy powstanie seria filmów DIY (ang. zrób to sam) z wykorzystaniem produktów GTV, które będą dystrybuowane we wszystkich mediach społecznościowych infuencera. Darek Wardziak pokaże m.in., jak zamontować różne modele profili do taśm LED, prezentowanych ostatnio na targach Light + Building w szafie oraz zaprezentuje montaż i formy wykorzystania systemów przesuwnych.

- Bardzo często wykorzystuję rozwiązania GTV na co dzień. Chciałbym pokazać, jak szerokie jest ich spektrum zastosowań i zainspirować moich odbiorców do eksperymentowania z nowymi technologiami wnętrzarskimi. To również dobra okazja do tego, by opowiedzieć i przedstawić im sylwetkę polskiej firmy prężnie działającej na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie – mówi Darek Wardziak.

Filmiki dostępne będą na profilach facebookowych Darka Stolarza i marki GTV.

Źródło: GTV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764