logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GUARDA Brand Reputation Defender dla RedBelt od Kamikaze

  PR 02.09.2011, przeczytano 2589 razy

GUARDA Brand Reputation Defender to narzędzie umożliwiające skuteczne monitorowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem portali takich jak Facebook, Nasza Klasa, czy GoldenLine. Rozbudowane narzędzie GUARDA Brand Reputation Defender, powstało we współpracy RedBelt Sp. z o.o. i Agencji Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/guarda-brand-reputation-defender-dla-redbelt-od-kamikaze,13376,artykul.html

Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych stwarza wiele możliwości związanych z promocją firmy. Jednak ich ogromna popularność może przynieść firmie tyle samo korzyści, ile strat. Często reputacja firmy ulega zachwianiu w wyniku negatywnych lub nieprzemyślanych aktywności pracowników na wspomnianych wyżej portalach.

„Zachodzące zmiany doprowadziły do tego, że nie wystarczy już zadbać o wizerunek pracownika mającego bezpośredni kontakt z klientem. W tej chwili również wypowiedzi i zachowania pracowników w mediach społecznościowych mogą negatywnie wpływać na postrzeganie każdej organizacji, zmniejszenie jej wiarygodności i reputacji” - mówi prezes i pomysłodawca projektu Piotr Krawczyk. Dzięki narzędziu GUARDA Brand Reputation Defender można zminimalizować ryzyko utraty reputacji związanej z funkcjonowaniem firmy, marki lub instytucji w szerszym otoczeniu informacyjnym.”

Aplikacja GUARDA Brand Reputation Defender powstała w wyniku ścisłej współpracy Kamikaze i firmy RedBelt. Kamikaze opracowało także system identyfikacji wizualnej oraz serwis www.guarda.pl.

Maria Skwarek, Interactive Producition Director, Kamikaze: Cieszymy się, że firma RedBelt zaprosiła nas do współpracy przy tak ciekawym projekcie. GUARDA Brand Reputation Defender jest niewątpliwie innowacyjnym, praktycznym i rozbudowanym pod względem technologicznym narzędziem, umożliwiającym skuteczne monitorowanie aktywności pracowników na portalach społecznościowych. Stworzenie aplikacji GUARDA Brand Reputation Defender wymagało przeprowadzenia dogłębnej analizy przedwdrożeniowej, a także zastosowania modelu programowania zwinnego.

Więcej informacji na temat GUARDA Brand Reputation Defender można znaleźć na stronie http://www.guarda.pl/

Źródło: Kamikaze

www.guarda.pl

Dodatkowe informacje:

KAMIKAZE to agencja interaktywna zajmująca się tworzeniem kompleksowych strategii obecności marek w internecie i ich realizacją. Firma obsługuje m.in. takie marki jak: Agros Nova (Pysio, Łowicz, Fortuna, Tarczyn), Telefonia Dialog, Kamis, Pawo, Polfarmex czy Centrum Nauki Kopernik. Więcej na www.kamikaze.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764