logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

GW: Polska reklama niewidoczna na festiwalu w Cannes

   19.06.2007, przeczytano 988 razy

Ruszył 54. Międzynarodowy Festiwal Reklamowy w Cannes. - Kompletnie nie widać tu Polski - mówi Jakub Benke, szef domu mediowego Starcom i jeden z jurorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gw%3A-polska-reklama-niewidoczna-na-festiwalu-w-cannes,5725,artykul.html

Jurorzy ogłosili listy finalistów już w sześciu kategoriach - marketing bezpośredni, promocje, reklama zewnętrzna, radio, prasa oraz przygotowanie kampanii w mediach. Tylko prace, które znalazły się na tych listach, mają szanse na statuetkę Lwa. Jednak prawie wszystkie polskie zgłoszenia przepadły. Tylko jedno zgłoszenie z Polski znalazło się wśród finalistów. Jurorzy w kategorii "Prasa" zauważyli kampanię przygotowaną przez polski oddział agencji Saatchi & Saatchi dla niemieckiej firmy Freiberger sprzedającej szwajcarskie zamki do drzwi Keso. Podczas czwartkowej gali dowiemy się, czy zdobyły one uznanie jurorów.

Więcej w serwisie Gazeta.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764