logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile

  PR 17.02.2020, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancja-najlepszej-sieci-albo-zwrot-pieniedzy---kampania-t%E2%80%91mobile,385728,artykul.html

W ramach kampanii „Bez nonsensów”, T‑Mobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej – brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji. W przypadku usług klienci zobowiązani są bowiem podejmować decyzje wyłącznie na podstawie deklaracji samych firm. Magentowy operator postanowił więc zmienić ten stan rzeczy. Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, bez obaw zapewnia im szansę przetestowania swoich rozwiązań. Dlatego właśnie wprowadził nową, specjalną ofertę: „Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy”. Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.

Ofertę promują dwie linie marketingowe – pierwsza wskazująca jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji i druga – o charakterze produktowym, przedstawiająca telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).

Gwarancja najlepszej sieci – i na kartę, i na abonament

T‑Mobile od lat ceniony jest za dostarczanie doskonałej jakości technologicznej oraz obsługę klienta. Ostatnie badania wskazują, że ta dbałość o zachowanie wysokich standardów jest doceniana – T‑Mobile jest bowiem siecią z największą liczbą zadowolonych klientów[1]. Nie dziwi więc, że operator bez obaw wprowadza możliwość przetestowania swoich usług oraz możliwość rezygnacji w przypadku niezadowolenia. Co więcej, promocja obejmuje zarówno najpopularniejsze pakiety abonamentowe, jak i ofertę T‑Mobile na kartę.

W ramach oferty „Gwarancja najlepszej sieci” klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji).

Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.

T‑Mobile gwarantuje więc doskonałą jakość, co jeśli jednak klient, mimo wszystko nie będzie zadowolony? Operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum. W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest niezwykle prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online – telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres. Wszystko w kilku prostych krokach.

Operator nie zapomniał także o klientach zainteresowanych ofertą T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.

T‑Mobile, walcząc z nonsensami dołożył też starań, aby ograniczyć formalności do minimum. Nie ma zatem potrzeby gromadzenia żadnej dodatkowej dokumentacji – wystarczy subiektywne niezadowolenie klienta z jakości sieci, aby złożyć rezygnację.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką TMobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Pierwsze miejsce T‑Mobile w zestawieniu TRIM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764