logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile

  PR 17.02.2020, przeczytano 432 razy
ilustracjastrzałka

Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancja-najlepszej-sieci-albo-zwrot-pieniedzy---kampania-t%E2%80%91mobile,385728,artykul.html

W ramach kampanii „Bez nonsensów”, T‑Mobile postanowił rozprawić się z kolejnym absurdem istniejącym w branży telekomunikacyjnej – brakiem możliwości zrezygnowania z oferty operatora bez konsekwencji. W przypadku usług klienci zobowiązani są bowiem podejmować decyzje wyłącznie na podstawie deklaracji samych firm. Magentowy operator postanowił więc zmienić ten stan rzeczy. Jako sieć pewna jakości swoich usług i dbająca o satysfakcję klientów, bez obaw zapewnia im szansę przetestowania swoich rozwiązań. Dlatego właśnie wprowadził nową, specjalną ofertę: „Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy”. Zapewnia ona klientom możliwość wypowiedzenia umowy w ciągu 30 dni od jej zawarcia, gwarantując jednocześnie pełny zwrot kosztów aktywacji, abonamentu i ceny telefonu w ofercie abonamentowej.

Ofertę promują dwie linie marketingowe – pierwsza wskazująca jak bardzo trudne, ale i absurdalne jest dokonywanie wyboru wyłącznie na podstawie deklaracji i druga – o charakterze produktowym, przedstawiająca telefony i pakiety objęte promocją (Nokia 6.2, Samsung Galaxy A51, Xiaomi Redmi Note 8T).

Gwarancja najlepszej sieci – i na kartę, i na abonament

T‑Mobile od lat ceniony jest za dostarczanie doskonałej jakości technologicznej oraz obsługę klienta. Ostatnie badania wskazują, że ta dbałość o zachowanie wysokich standardów jest doceniana – T‑Mobile jest bowiem siecią z największą liczbą zadowolonych klientów[1]. Nie dziwi więc, że operator bez obaw wprowadza możliwość przetestowania swoich usług oraz możliwość rezygnacji w przypadku niezadowolenia. Co więcej, promocja obejmuje zarówno najpopularniejsze pakiety abonamentowe, jak i ofertę T‑Mobile na kartę.

W ramach oferty „Gwarancja najlepszej sieci” klienci mogą zdecydować się na opcje bez telefonu w pakietach S, M i L, czyli za: 39 zł miesięcznie (5 GB danych), 49 zł miesięcznie (15 GB danych) oraz 59 zł miesięcznie (30 GB do dyspozycji).

Na klientów czekają również oferty z popularnymi telefonami za złotówkę, np. Xiaomi Redmi Note 8T w wariancie za 89 zł miesięcznie, Nokia 6.2 w opcji za 99 zł miesięcznie lub Samsung Galaxy A51 w abonamencie za 129 zł miesięcznie. Modele te pojawią się w kampanii reklamowej. Do wyboru będą też inne smartfony m.in. Samsung Galaxy A50 i A70 oraz Huawei P Smart Z oraz P Smart 2019.

T‑Mobile gwarantuje więc doskonałą jakość, co jeśli jednak klient, mimo wszystko nie będzie zadowolony? Operator postanowił zredukować niezbędne działania i biurokrację do minimum. W ciągu 30 dni od podpisania umowy klient może się z niej wycofać bez ponoszenia finansowych konsekwencji, a cały proces jest niezwykle prosty. W przypadku opcji abonamentowej bez telefonu wystarczy wypełnić krótki formularz zwrotu oraz dokument odstąpienia od umowy, a następnie wysłać je pocztą, e-mailem lub złożyć w punkcie sprzedaży. Rezygnacja z oferty z telefonem odbywa się w sklepie, w którym podpisano umowę lub, jeżeli pakiet został zamówiony online – telefon wraz z dokumentami należy odesłać na wskazany przez operatora adres. Wszystko w kilku prostych krokach.

Operator nie zapomniał także o klientach zainteresowanych ofertą T‑Mobile na kartę. Osoby, które zakupią starter T‑Mobile na kartę na taryfie Frii i w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połączenia aktywują ofertę „Bez limitu z 10 GB i Supernet Video za 30 zł”, w przypadku niezadowolenia z jakości sieci, mogą zwrócić się do operatora w ciągu 30 dni od aktywacji o jednorazowy zwrot opłaty za korzystanie z usługi. Rezygnacja w tym przypadku odbywa się również poprzez wysłanie odpowiednich dokumentów na wskazany adres fizyczny bądź mailowy lub poprzez przedłożenie rezygnacji w salonie T‑Mobile. Po złożeniu dokumentów operator skontaktuje się z klientem w celu weryfikacji danych, a następnie zwróci środki na wskazane konto bankowe.

T‑Mobile, walcząc z nonsensami dołożył też starań, aby ograniczyć formalności do minimum. Nie ma zatem potrzeby gromadzenia żadnej dodatkowej dokumentacji – wystarczy subiektywne niezadowolenie klienta z jakości sieci, aby złożyć rezygnację.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką TMobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja Digitas (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t‑mobile.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Pierwsze miejsce T‑Mobile w zestawieniu TRIM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najnowsza kampania Ikea
Pełne dobrej energii, miliona pomysłów na siebie, wszystkich małych pasji i wielkich radości. Takie właśnie są nasze mieszkania i domy. W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze. Nasz dom kochamy zawsze - #niechzyjedom.
Dawid Kaźmierczak w 180heartbeats + Jung v Matt
Dawid Kaźmierczak stanął na czele nowo utworzonego działu social media & PR i będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem oraz rozwój biznesu 180heartbeats + JUNG v MATT w tym obszarze. Będzie raportował bezpośrednio do zarządu.
Palit prezentuje kartę GTX 1650 z pamięciami GDDR6
Palit Microsystems Ltd, producent kart graficznych prezentuje nowe karty wykorzystujące architekturę NVIDIA Turing i wyposażone w pamięci GDDR6, która uzupełniają linię kart z układem 1650 składającą się obecnie z modeli GeForce GTX 1650 GP OC, GP, KalmX, oraz StormX OC i StormX.
Zarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 27.02.2020, podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR, która zakłada promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR. To trzeci, po przyjęciu we wrześniu...
Spółka Unitop dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną firmy, w tym komunikację korporacyjną, działania z zakresu media relations oraz komunikację produktową, m.in. dla nowych marek firmy – Amki TO GO oraz Amki Superfoods. Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764