logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwarancje 3M MCS i technologia HP Latex: Event w firmie Integart

  PR 18.04.2015, przeczytano 1020 razy
ilustracjastrzałka

Firma Integart zaprasza do udziału w 3M MCS z technologią HP Latex Event. W ramach kwietniowych spotkań odbędą się warsztaty poświęcone car wrapingowi (28.04) oraz aranżacjom i wzornictwu w dekorowaniu wnętrz (29.04).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwarancje-3m-mcs-i-technologia-hp-latex%3A-event-w-firmie-integart,24575,artykul.html

Trzecia generacja technologii HP Latex pomaga w rozwoju biznesu i daje dostęp do ogromnej ilości mediów, również tych o najwyższej jakości. Wiedza jak wykorzystać technologię druku HP Latex z produktami firmy 3M i gwarancją MCS umożliwia realizowanie zupełnie nowych projektów.

W ramach spotkania zapewniamy spotkanie z ekspertami, wymianę doświadczeń i dużą dawkę wrażeń. Będą mieli Państwo okazję na udział w interaktywnym Show – oklejaniu BMW – pod okiem certyfikowanej firmy aplikatorskiej (4-Star 3M Endorsed Vehicle Graphics Installer).

Partnerzy: 3M,  HP, Integart.

Szczegóły i rejestracja online potwierdzająca udział w evencie (od 17.04.2015 r).

Źródło: Integart

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764